Analisi di l'ultimi casi di ricurdamentu di i prudutti di u cunsumu globale

Aiutà à capisce i casi di ricurdamentu ligati à l'industria è evità perdite enormi causate da i richiami quant'è pussibule.

CPSC americanu

dxtrgf (21)

/// Pruduttu: SmartwatchData di Liberazione: 2022.3.2 Paese di Notificazione: Periculu di i Stati Uniti: Periculu di Brustione Motivu di ricurdà: A batteria di litiu di u smartwatch pò surriscaldarà causando un periculu di brusgiate.Origine: Taiwan, Cina

dxtrgf (20)

/// Pruduttu: Discendenti d'arrampicataData di Rilascio: 2022.3.2 Paese Notificatu: USA Periculu: Periculu d'Annegamentu Motivu di ricurdà: A corda pò esse appiccicata in l'abbeveratoio d'arrestu, impediscendu o impiccandu l'arrampicatori, pruvucannu l'annegamentu si sò sottu à un periculu di cascata.Origine: Francia

dxtrgf (19)

/// Pruduttu : TorchData di Rilascio: 2022.3.9 Paese Notificatu: Periculu di i Stati Uniti: Periculu di Brustione Motivu di ricurdà: Quandu a torcia hè in una sacchetta, pò esse accendita inavvertitamente è surriscaldata, potenzialmente causendu brusture à i cunsumatori.Fattu in Cina

dxtrgf (18)

/// Pruduttu : Playset per i zitelliData di uscita: 9 di marzu di u 2022 Paese Notificatu: Stati Uniti Periculi: Periculu di soffocamentu Motivu di ricurdà: U mazzulu di sabbia pò rompe o rompe chì permette à a bola di metallo interna di esce, chì pone un periculu d'inghistu è di sufocazione per i zitelli.Fattu in Cina

dxtrgf (17)

/// Pruduttu : MirrorData di Liberazione: 2022.3.16 Paese Notificatu: USA.Fattu in Cina

dxtrgf (16)

/// Pruduttu: Carru per u zitelluData di Liberazione: 16 di marzu di u 2022 Paese Notificatu: Stati Uniti Causanu Periculu: Periculu di Choking Ragione per Recall: I roti è l'attrezzatura di l'attache di a rota pò esse alluntanati da u carrettu, ponendu un periculu di suffocazione per i zitelli.Fattu in Cina

dxtrgf (15)

/// Pruduttu: Ballu MagneticuData di Liberazione: 2022.3.16 Paese di Notificazione: Stati Uniti Periculu: Periculu di Choking o risicu di morte.Fattu in Cina

dxtrgf (14)

///Produttu : Cascu d'Equitazione per i zitelliPruduttu: Cascu di Equitazione per i zitelli Data di Liberazione: 2022.3.24 Paese di Notificazione: Stati Uniti A testa ùn pò micca esse prutetta.Fattu in Cina

ACCC australien (AUS)

dxtrgf (13)

/// Pruduttu: Bush TrimmerData di Liberazione: 2022.3.2 Paese Notificatu: Australia Recall Reason: L'arrestatori di u focu ponu alluntanassi o cascà, pruvucannu scintille è aumentanu u risicu di u focu, risultatu in gravi danni persunali è beni.

dxtrgf (12)

/// Pruduttu : Bicicletta di i zitelliData di liberazione: 2022.3.2 Paese di notificazione: Australia Motivu di ricurdà: A bicicletta ùn risponde micca à i requisiti standard, ùn hà micca frenu di pede posteriore, è usa solu i freni di manu frontali è posteriori, chì ùn ponu micca esse frenati completamente, causendu cusì accidenti è ferite à i zitelli.

dxtrgf (11)

/// Pruduttu : PelucheData di liberazione: 2022.3.4 Paese Notificatu: Australia Motivu di ricurdà: U sugheru nantu à u cappellu pò esse un periculu di inghiottire è di suffocazione per i zitelli.

dxtrgf (10)

/// Pruduttu: Power Strip PortableData di liberazione: 2022.3.8 Paese di Notificazione: Australia Motivu di ricurdà: A polarità inversa di a presa, scossa elettrica è periculu d'incendiu, ponu causà gravi ferite persunale, morte è danni à a pruprietà.

dxtrgf (9)

/// Pruduttu: Ventilatore ElettricuData di rilascio: 2022.3.18 Paese di notificazione: Australia Motivu di ricurdà: A mancata rispettu di i normi australiani di sicurezza elettrica, nisun dispositivu di messa à terra, cablaggio incorrecte di l'interruttori, pò causà scossa elettrica, risultatu in ferite gravi o morte.

dxtrgf (8)

/// Pruduttu: Watch ElectronicData di liberazione: 2022.3.18 Paese di notificazione: Australia Motivu di ricurdà: A fibbia di a batteria hè faciule d'apertura, è a batteria di u buttone hè un periculu di soffocamentu o di malatie grave per i zitelli.

dxtrgf (7)

/// Pruduttu: Walker OutdoorData di liberazione: 2022.3.25 Paese di Notificazione: Australia Motivu di ricurdà: U schienale pò esse rottu, facendu l'utilizatore à cascà.

RAPEX UE

dxtrgf (6)

/// Pruduttu: Led Light StripData di Liberazione: 2022.3.4 Paese di Notificazione: Irlanda Recall Reason: U compartimentu di a bateria di u telecomando hè faciule d'apre, è a bateria pò causà ingestione è suffocation per i zitelli o dannu à l'intestini.

dxtrgf (5)

/// Pruduttu: Liberazione di Cord ExtensionData: 2022.3.4 Paese di Notificazione: Lituania Ragione di Recall: Insufficiente insulazione elettrica è pò surriscaldamentu causannu burns o incendi.Provoca periculi di scossa elettrica è ùn risponde micca à i requisiti di a Direttiva Bassa Tensione.

dxtrgf (4)

/// Pruduttu: Led Light StripData di Liberazione: 2022.3.4 Paese di Notificazione: Ungheria Recall Reason: Non Conforme à a Direttiva Bassa Tensione è u Standard Europeu EN 60598. L'insulazione insufficiente di i fili, senza funzione a prova di umidità, pò causà periculi di scossa elettrica;U surriscaldamentu di u filu pò causà brusture o risicu di focu.

dxtrgf (3)

/// Pruduttu : ToasterData di liberazione: 2022.3.4 Paese Notificatu: Pulonia Motivu di ricurdà: U timer di a tostatrice ùn funziona micca, a tostatrice ùn pò micca esse spenta, pò esse surriscaldatu è causà un focu.

dxtrgf (2)

/// Pruduttu : Carru di ghjocuData di Liberazione: 2022.3.18 Paese Notificatu: Irlanda Motivu di ricurdà: U saccu di plastica hè troppu sottile per causà un periculu di sufocazione.

dxtrgf (1)

/// Pruduttu: Bollitore ElettricuData di liberazione: 2022.3.18 Paese di notificazione: Pulonia Ragione di ricurdà: Prutezzione di messa in terra insufficiente.A struttura di u produttu hè irragionevule.Pò causà scossa elettrica per l'utilizatori.


Tempu di post: Jul-01-2022

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.