Norme è metudi di ispezione di friggitrici d'aria

Cù l'esplosione di friture d'aria in Cina, i friggitori d'aria sò diventati populari in u circulu di u cummerciu esteru è sò largamente favuriti da i cunsumatori d'oltremare.Sicondu l'ultimu sondaghju di Statista, u 39,9% di i cunsumatori americani hà dettu chì, se pensanu à cumprà un picculu apparecchiu di cucina in i prossimi 12 mesi, u pruduttu più prubabile di cumprà hè una frittura d'aria.S'ellu hè vindutu à l'America di u Nordu, l'Europa, o altre regioni d'oltremare, cù l'aumentu di e vendite, u numeru di ordini per friggitrici d'aria ogni volta righjunghji millaie o ancu decine di millaie, è l'ispezione prima di a spedizione hè particularmente impurtante.

sdfs (1)

I friggitori d'aria sò picculi apparecchi domestici in cucina.L'ispezione di friggitrici d'aria hè principalmente basata nantu à u standard IEC-2-37: Standard di Sicurezza per Installazioni Elettriche Domestiche è Simili - Requisiti Speciali per Friggitrici Elettriche Commerciali è Friggitrici.Se a seguente prova ùn hè micca marcata, significa chì u metudu di prova hè basatu annantu à u standard internaziunale IEC.

Ispezione di friggitrice d'aria di un pruduttu rossu nettu 1. Test di caduta di trasportu (micca applicabile à l'articuli fragili) 2. Ispezione di l'aspettu è di l'assemblea 3. Misura di a dimensione di u pruduttu / pesu / lunghezza di u cordone di alimentazione 4. Test di aderenza di rivestimentu 5. Test di frizione di l'etichetta 6. Funzione cumpleta Test 7. Test di putenza d'ingressu 8. Test d'alta tensione 9. Test di putenza 10. Test di messa a terra 11. Test di funzione di fusibile termico 12. Test di tensione di cordone di alimentazione 13. Ispezione interna è cumpunenti chjave 14. Ispezione di precisione di l'orologio 15. Ispezione di stabilità 16. Pruva di cumpressione di manicu 17 .Test di rumore 18. Test di perdite d'acqua 19. Test di scansione di codice à barre

 sdfs (2)

1. Test di caduta di spedizione (micca per articuli fragili)

Metudu di prova: Test di caduta secondu u standard ISTA 1A, caduta da una certa altezza (l'altezza hè determinata da a qualità di u produttu), è eseguite 10 volte da diverse direzzione (cum'è mostra in a figura sottu), u pruduttu è l'imballu deve esse liberu di prublemi fatali è gravi.Questa prova hè principalmente aduprata per simulà a caduta libera chì u pruduttu pò esse sottumessu durante a manipulazione, è per esaminà a capacità di u pruduttu per resiste à i scossa accidentali.

 sdfs (3)

2. L'apparizione è l'ispezione di l'assemblea

- A superficia di e parti electroplated deve esse liscia è senza punti, pinholes è bolle d'aria.

- A film di pittura nantu à a superficia di a pittura deve esse liscia è luminosa, cù un culore uniforme è una capa di pittura ferma, è a so superficia principale deve esse libera di difetti cum'è pittura di flussu, spots, arrughe è peeling chì affettanu l'apparenza.

- A superficia di e parti di plastica deve esse liscia, uniforme in culore, senza ovvi top white, scratchs and color spots.

- U culore generale resta u listessu, senza differenza di culore evidenti.

- U distaccu / passu di l'assemblea trà e parti di a superficia esterna di u pruduttu deve esse menu di 0,5 mm, è a prestazione generale deve esse coerente, a forza di l'adattazione deve esse uniforme è adatta, è ùn deve esse micca strettu o scioltu.

- A guarnizione di gomma inferiore deve esse assemblata cumpletamente, senza caduta, danni, ruggine, etc.

3. Dimensione di u produttu / Pesu / Misurazione di a lunghezza di u cordone di alimentazione

Sicondu a specificazione di u produttu o a prova di cuntrollu di mostra furnita da u cliente, misurà u pesu di un unicu pruduttu, a dimensione di u produttu, u pesu lordu di a scatula esterna, a dimensione di a scatula esterna, a lunghezza di u cordone di alimentazione è a capacità di u corpu di a pignatta. friggitrice à aria.Se u cliente ùn furnisce micca esigenze dettagliate di tolleranza, deve esse usata +/-3% di tolleranza.

4. Coating Adhesion Test

Aduprate a cinta 3M 600 per pruvà l'aderenza di spray d'oliu, stampazione calda, rivestimentu UV è superficia di stampa, è u cuntenutu ùn pò micca esse 10% off.

5. Test di frizione di l'etichetta

Asciugà l'autocollante valutatu cù un pappu dipped in acqua per 15S, è poi sguassate cù un pappu dipped in gasoline per 15S.Ùn ci hè micca un cambiamentu evidenti nantu à l'etichetta, è a scrittura deve esse chjara è ùn affetta micca a lettura.

6. Test di funzione cumpleta (cumprese e funzioni chì devenu esse assemblate)

L'interruttori / pomoli, a stallazione, l'ajustamentu, l'impostazione, a visualizazione, etc. specificate in u manuale d'istruzzioni duveranu operare bè.Tutte e funzioni devenu esse conformi à a dichjarazione.Per a frittura d'aria, a so funzione di coccia patatine fritte, ali di pollo è altri cibi deve ancu esse pruvatu.Dopu a coccia, a superficia esterna di i patatine fritte deve esse marroni d'oru è croccante, è l'internu di i patatine fritte deve esse un pocu seccu senza umidità è avè un bon gustu;cucina;Dopu à l'ale di pollulu, a pelle di l'ali di pollulu deve esse croccante è senza flussu di liquidu.Se a carne hè troppu dura, l'ali di pollo sò troppu secchi, è l'effettu di a cucina ùn hè micca bonu

7. Test di putenza d'ingressu

Metudu di prova: Misura è calculate a deviazione di putenza applicata à a tensione nominale.

Sottu a tensione nominale è a temperatura normale di u funziunamentu, a deviazione di a putenza nominale ùn deve esse più grande di e seguenti disposizioni:

Potenza nominale (W)

deviazione ammissibile

25<;≤200

± 10%

> 200

+ 5% o 20W (chì hè più grande), -10%

3. Test à alta pressione

Metudu di prova: Applica a tensione necessaria (tensione secondu a categuria di u produttu o secondu a tensione determinata seguente) trà i cumpunenti da pruvà, u tempu d'azzione hè 1S, è a corrente di fuga hè 5mA.Tensione di prova necessaria: 1200V per i prudutti venduti à i Stati Uniti o Canada;1000V per a Classe I venduta à l'Europa, è 2500V per a Classe II venduta in Europa, senza guasi di l'isolamentu.Le friggitrici ad aria generalmente rientrano nella categoria I.

4. Test di boot

Metudu di prova: A mostra hè alimentata da a tensione nominale, è travaglia per almenu 4 ore sottu a carica piena o secondu l'istruzzioni (se menu di 4 ore).Dopu à a prova, a mostra deve esse capace di passà a prova d'alta tensione, a funzione, a prova di resistenza à a terra, etc., è i risultati di a misurazione duveranu esse boni.

5. Test di terra

Metudu di prova: U currente di prova di terra hè 25A, u tempu hè 1S, è a resistenza ùn hè micca più grande di 0.1ohm.U mercatu di i Stati Uniti è di u Canada: u currente di prova di terra hè 25A, u tempu hè 1S, è a resistenza ùn hè micca più grande di 0.1ohm.

6. Test Funzionale di Fusibile Termale

Lasciate chì u limitatore di temperatura ùn funziona micca, asciugà finu à chì u fusible termale hè disconnected, u fusible deve agisce, è ùn ci hè micca prublema di sicurità.

7. Test di tiratura di u cordone di alimentazione

Metudu di prova: Standard IEC: 25 tira.Se u pesu netu di u pruduttu hè menu o uguale à 1 kg, aduprate una forza di trazione di 30 Newton;se u pesu nettu di u produttu hè più grande di 1 kg è menu o uguali à 4 kg, utilizate una forza di trazione di 60 Newton;se u pesu nettu di u pruduttu hè più grande di 4 kg, aduprate una forza di trazione di 100 Newton.Dopu a prova, u cordone di alimentazione ùn deve esse spustatu da più di 2 mm.Standard UL: tira 35 liri, mantene per 1 minutu, u cordone di alimentazione ùn pò micca esse spustatu.

8. U travagliu internu è l'ispezione di i cumpunenti chjave

Struttura interna è ispezione di cumpunenti chjave secondu CDF o CCL.

Principalmente verificate u mudellu, specificazione, fabricatore è altre dati di e parti cunnesse.In generale, sti cumpunenti includenu: MCU, Relay (relè), Mosfet, grandi condensatori elettrolitici, resistori grandi, terminali, cumpunenti protettivi cum'è PTC, MOV (varistor), etc.

 sdfs (4)

9. Verificazione di a precisione di l'orologio

U clock deve esse stabilitu secondu u manuale, è u tempu attuale hè calculatu secondu a misurazione (fissatu à 2 ore).Se ùn ci hè micca esigenza di u cliente, a tolleranza di u clock elettronicu hè: +/-1min, è a tolleranza di u clock meccanicu: +/-10%.

10. Verificazione di stabilità

Norme è metudi UL: mette a frittura d'aria nantu à una superficia inclinata à 15 gradi da l'orizzontale, u cordone di alimentazione deve esse piazzatu in a pusizione più sfavorevule, è l'apparechju ùn deve esse ribaltatu.

Norme è metudi IEC: mette a frittura d'aria nantu à una superficia inclinata à 10 gradi da l'orizontale secondu l'usu normale, è mette u cordone di alimentazione in a pusizione più sfavore, è ùn deve micca sbulicà;Mettite nantu à una superficia inclinata à 15 gradi da l'orizontale, u cordone di alimentazione hè pusatu in a pusizione più sfavore, è hè permessu di vultà, ma a prova di l'aumentu di a temperatura deve esse ripetuta.

11. Mantene a prova di compressione

L'attrezzatura di u manicu resisterà una pressione di 100N per 1 minutu.O supportu nantu à u manicu equivalenti à 2 volte a quantità di l'acqua in a pignatta sana è aghjunghje u pesu di cunchiglia per 1 minutu.Dopu à a prova, ùn ci hè micca difettu in u sistema di fissazione.Cum'è rivetting, saldatura, etc.

12. Test di rumore

Standard di riferimentu: IEC60704-1

Metudu di prova: In un ambiente cù rumore di fondo <25dB, mette u pruduttu nantu à una tavola di prova cù una altezza di 0.75m in u centru di a stanza, almenu 1.0m da i mura circundante;furnisce u pruduttu cù a tensione nominale, è mette l'ingranaggio per permette à u pruduttu di generà u massimu rumore (Airfry è Rotisserie sò cunsigliati);misura a pressione di u sonu massima (ponderata A) à una distanza di 1 m da u fronte, a parte posteriore, a manca, a diritta è a cima di u pruduttu.A pressione di sonu misurata deve esse menu di u valore di decibel necessariu da a specificazione di u produttu.

13. Test di fughe d'acqua

Riempite u cuntinuu internu di a frittura d'aria cù l'acqua, lasciate stà, è ùn deve esse micca fuga d'acqua in tuttu u dispusitivu.

14. Test di scansione di codice à barre

U codice à barre hè chjaramente stampatu, scansatu cù un scanner di codice à barre, è u risultatu di scanning hè coherente cù u pruduttu.

 sdfs (5)


Tempu di Postu: Nov-02-2022

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.