Amazon venditori per piacè fate attenzione |I prudutti venduti nantu à a piattaforma Amazon necessitanu avè e seguenti qualificazioni di prova è certificazione

Cume a piattaforma di Amazon diventa sempre più cumpleta, e so regule di a piattaforma aumentanu ancu.Quandu i venditori sceglienu i prudutti, anu ancu cunsiderà u prublema di certificazione di u produttu.Allora, chì prudutti anu bisognu di certificazione, è chì esigenze di certificazione ci sò?U signore d'ispezione TTS hà risoltu apposta alcuni di i requisiti per a certificazione di i prudutti nantu à a piattaforma Amazon, sperendu esse utile à tutti.I certificati è i certificati elencati quì sottu ùn esigenu micca chì ogni venditore applicà, solu applicà secondu i so bisogni.

sì (4)

Categoria di ghjoculi

1. Certificazione CPC - Certificatu di produttu di i zitelli Tutti i prudutti di i zitelli è i ghjoculi di i zitelli venduti nantu à a stazione US di Amazon deve furnisce un certificatu di produttu di i zitelli.A certificazione CPC hè applicabile à tutti i prudutti chì sò principarmenti destinati à i zitelli di 12 anni è sottu, cum'è ghjoculi, culleghji, vestiti di i zitelli, etc. Se pruduciutu in u locu in i Stati Uniti, u fabricatore hè rispunsevuli di furnisce, è se pruduciutu in altri paesi. , l'importatore hè rispunsevule per furnisce.Vale à dì, i venditori transfrontieri, cum'è esportatori, chì volenu vende i prudutti pruduciuti da e fabbriche chinesi à i Stati Uniti, anu bisognu di furnisce un certificatu CPC à Amazon cum'è venditore / distributore.

2. EN71 EN71 hè u standard normativu per i prudutti di ghjoculi in u mercatu di l'UE.U so significatu hè di realizà specificazioni tecniche per i prudutti di ghjoculi chì entranu in u mercatu europeu attraversu a norma EN71, per riduce o evità u dannu di i ghjoculi à i zitelli.

3. Certificazione FCC per assicurà a sicurità di i prudutti di cumunicazione radio è filu in relazione à a vita è a pruprietà.I seguenti prudutti esportati in i Stati Uniti necessitanu a certificazione FCC: ghjoculi radiocontrollati, computer è accessori per computer, lampade (lampade LED, schermi LED, luci di scena, etc.), prudutti audio (radio, TV, audio in casa, etc.) , Bluetooth, switch wireless, etc. Prodotti di sicurezza (allarmi, cuntrollu di accessu, monitori, camere, etc.).

4. ASTMF963 In generale, i primi trè parti di ASTMF963 sò pruvati, cumpresi a prova di pruprietà fisiche è meccaniche, a prova di inflammabilità, è ottu teste di metalli pesanti tossichi-elementi: piombo (Pb) arsenicu (As) antimoniu (Sb) bario (Ba) Cadmium (Cd) Chromium (Cr) Mercury (Hg) Selenium (Se), i ghjoculi chì utilizanu pittura sò tutti pruvati.

5. CPSIA (HR4040) test di cuntenutu di piombo è test di ftalati Standardizà i requisiti per i prudutti chì cuntenenu piombo o prudutti di i zitelli cù pittura di piombo, è pruibisce a vendita di certi prudutti chì cuntenenu ftalati.Elementi di prova: gomma / ciucciu, lettu per i zitelli cù railing, accessori metallichi per i zitelli, trampolinu gonfiabile per u zitellu, marchette, corda per saltà.

6. Parolle d'avvertimentu.

Per certi prudutti chjuchi, cum'è picculi boli è marmi, i venditori di Amazon anu da stampà e parolle d'avvertimentu nantu à l'imballaggio di u produttu, periculu di choking - oggetti chjuchi.Ùn hè micca adattatu per i zitelli sottu à 3 anni, è deve esse dichjaratu nantu à u pacchettu, altrimente, una volta chì ci hè un prublema, u vinditore duverà dumandà.

sì (3)

gioielli

1. Test REACH Test REACH: "Registrazione, Evaluazione, Autorizazione è Restrizzione di Chemicals", hè a regulazione di a UE per a gestione preventiva di tutti i sustanzi chimichi chì entranu in u so mercatu.Hè entrata in vigore u 1 di ghjugnu di u 2007. A prova REACH, in fattu, hè di ottene una forma di gestione di i sustanzi chimichi attraversu a prova, chì hà dimustratu chì u scopu di stu pruduttu hè di prutezzione di a salute umana è di l'ambiente;mantene è migliurà a competitività di l'industria chimica di l'UE;aumentà a trasparenza di l'infurmazioni chimichi;riduce a prova di vertebrati.Amazon richiede à i fabbricanti di furnisce dichjarazioni REACH o rapporti di prova chì dimustranu a conformità à i regulamenti REACH per cadmiu, nichel è piombo.Questi includenu: 1. Gioielli è imitazioni di ghjuvelli purtati nantu à u polsu è l'ankle, cum'è braccialetti è anklets;2. Gioielli è imitazioni di ghjuvelli purtati nantu à u collu, cum'è i collari;3. Gioielli chì pierces a pelle Gioielli è imitazioni ghjuvelli, cum'è orecchini è piercing bè;4. Gioielli è imitazioni di ghjuvelli purtati nantu à e dite è i pedi, cum'è anelli è anelli di toe.

sì (2)

Pruduttu elettronicu

1. Certificazione FCC Tutti i prudutti elettronichi di cumunicazione chì entranu in i Stati Uniti anu da esse certificati da a FCC, vale à dì, teste è appruvazioni secondu i normi tecnichi FCC da i laboratorii direttamente o indirettamente autorizati da FCC.2. Certificazione CE in u mercatu di l'UE A marca "CE" hè una marca di certificazione obligatoria.Ch'ella sia un pruduttu pruduttu da una impresa in l'UE o un pruduttu pruduttu in altri paesi, s'ellu vole circulà liberamente in u mercatu di l'UE, deve esse appiccicatu cù a marca "CE"., per dimustrà chì u pruduttu hè conforme à i requisiti essenziali di a Direttiva di l'UE nantu à i Novi Approcci à l'Armonizazione Tecnica è a Standardizazione.Questu hè un requisitu obligatoriu per i prudutti sottu a lege di l'UE.

sì (1)

Qualità alimentaria, prudutti di bellezza

1. Certificazione FDA A rispunsabilità hè di assicurà a sicurità di l'alimentu, cusmetichi, droghe, agenti biologichi, equipamentu medicale è prudutti radiologichi pruduciuti o impurtati in i Stati Uniti.Fragranze, cura di a pelle, maquillaje, cura di i capelli, prudutti di bagnu, è a cura di a salute è a persunale necessitanu tutti a certificazione FDA.


Tempu di post: Jul-01-2022

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.