Classificazione di i metudi di cuntrollu di qualità

Questu articulu riassume a classificazione di 11 metudi d'ispezione di qualità, è introduce ogni tipu d'ispezione.A cobertura hè relativamente cumpleta, è speru chì pò aiutà à tutti.

educazione (1)

01 Sorte per ordine di u prucessu di produzzione

1. Inspezione in entrata

Definizione: L'ispezione realizata da l'impresa nantu à e materie prime acquistate, i pezzi acquistati, i pezzi esternalizzati, i pezzi di supportu, i materiali ausiliari, i prudutti di supportu è i prudutti semifiniti prima di u almacenamentu.Scopu: Impedisce chì i prudutti micca qualificati entranu in u magazzinu, impediscenu l'usu di prudutti micca qualificati da affettà a qualità di u produttu è affettanu l'ordine di produzzione normale.Requisiti: L'ispettori entranti à tempu pienu duveranu inspezioni in cunfurmità cù e specificazioni d'ispezione (cumpresi i piani di cuntrollu).Classificazione: Cumpresu u primu batch (pezza) di l'ispezione in entrata di mostra è l'ispezione in entrata in massa.

2. Inspezione di prucessu

Definizione: Cunnisciuta ancu cum'è ispezione di prucessu, hè una ispezione di e caratteristiche di u produttu produttu in ogni prucessu di fabricazione durante u prucessu di furmazione di u produttu.Scopu: Per assicurà chì i prudutti micca qualificati in ogni prucessu ùn scorriranu micca in u prossimu prucessu, impediscenu più trasfurmazioni di prudutti micca qualificati, è assicurà l'ordine di produzzione normale.Ghjoca u rolu di verificà u prucessu è assicurendu l'implementazione di i requisiti di u prucessu.Requisiti: U persunale di ispezione di u prucessu à tempu pienu duverà cunducerà l'ispezione secondu u prucessu di produzzione (cumpresu u pianu di cuntrollu) è e specificazioni di ispezione.Classificazione: prima ispezione;ispezzione di patrulla;ispezione finale.

3. Test finale

Definizione: Cunnisciuta ancu cum'è ispezione di u produttu finitu, l'ispezione di u produttu finitu hè una ispezione cumpleta di i prudutti dopu à a fine di a produzzione è prima chì i prudutti sò messi in almacenamentu.Scopu: Impedisce chì i prudutti micca qualificati scorri à i clienti.Requisiti: U dipartimentu di ispezione di qualità di l'impresa hè rispunsevule per l'ispezione di i prudutti finiti.L'ispezione deve esse realizatu in cunfurmità cù e regulazioni in a guida di ispezione per i prudutti finiti.L'ispezione di grandi lotti di prudutti finiti hè generalmente realizata per mezu di l'ispezione di campionamentu statisticu.Per i prudutti chì passanu l'ispezione, l'attellu pò gestisce e prucedure di almacenamento solu dopu chì l'ispettore emette un certificatu di cunfurmità.Tutti i prudutti finiti senza qualificazione devenu esse rimbursati à l'attellu per rilavorazione, riparazione, downgrade o scrap.I prudutti rielaborati è rielaborati devenu esse inspeccionati di novu per tutti l'articuli, è l'ispettori anu da fà boni registri d'ispezione di i prudutti rielaborati è rielaborati per assicurà chì a qualità di u produttu hè tracciabile.Ispezione cumuni di u produttu finitu: ispezione di dimensione completa, ispezione di l'aspettu di u produttu finitu, GP12 (esigenze speciali di u cliente), prova di tipu, etc.

02 Classificatu per locu di ispezione

1. Inspezione centralizzata I prudutti inspeccionati sò cuncentrati in un locu fissu per l'ispezione, cum'è stazioni d'ispezione.In generale, l'ispezione finale adopta u metudu di l'ispezione centralizzata.

2. L'ispezione in situ L'ispezione in u situ, cunnisciuta ancu com'è l'ispezione in situ, si riferisce à l'ispezione in u situ di produzzione o u locu di almacenamentu di u produttu.L'ispezione generale di u prucessu o l'ispezione finale di i prudutti à grande scala adopta l'ispezione in situ.

3. L'ispezione mobile (ispezione) L'ispettori duveranu cunducerà ispezioni di qualità roving nantu à u prucessu di fabricazione in u situ di produzzione.L'ispettori anu da fà ispezioni in cunfurmità cù a frequenza è a quantità di ispezioni specificate in u pianu di cuntrollu è l'istruzzioni d'ispezione, è mantenenu registri.I punti di cuntrollu di qualità di u prucessu duveranu esse u focu di l'ispezione itinerante.L'ispettori anu da marcà i risultati di l'ispezione nantu à a carta di cuntrollu di prucessu.Quandu l'ispezione turistica trova chì ci hè un prublema cù a qualità di u prucessu, da una banda, hè necessariu di scopre a causa di u prucessu anormali cù l'operatore, piglià misure currettive efficaci, è restaurà u prucessu à un cuntrullatu. statu;Prima di l'ispezione, tutti i pezzi di travagliu processati sò 100% inspeccionati retrospectivamente per impedisce chì i prudutti micca qualificati scorri in u prossimu prucessu o in e mani di i clienti.

03 Classificatu per metudu di ispezione

1. Test fisicu è chimicu L'ispezione fisica è chimica si riferisce à u metudu di s'appoghjanu principarmenti in strumenti di misurazione, strumenti, metri, dispusitivi di misurazione o metudi chimichi per inspeccionà i prudutti è ottene risultati di ispezione.

2. Test sensoriale L'ispezione sensoriale, cunnisciuta ancu com'è inspezione sensoriale, si basa in l'organi sensoriali umani per valutà o ghjudicà a qualità di i prudutti.Per esempiu, a forma, u culore, l'odore, cicatrice, u gradu di anziane, etc., di u pruduttu sò generalmente inspeccionati da l'organi di u sensu umanu, cum'è a visione, l'udito, u toccu o l'olfattu, è ghjudicà a qualità di u pruduttu o s'ellu hè qualificatu o. micca.A prova sensoriale pò esse divisa in: Test sensoriale di preferenza: Cum'è a degustazione di vinu, a degustazione di tè è l'identificazione di l'aspettu è u stilu di u produttu.Dipende da a ricca sperienza pratica di l'ispettori per fà ghjudizii curretti è efficaci.Test sensoriale analiticu: Cum'è l'ispezione di u locu di u trenu è l'ispezione di u locu di l'equipaggiu, affittendu a sensazione di e mani, l'ochji è l'arechje per ghjudicà a temperatura, a velocità, u rumore, ecc. effettu di u pruduttu.Attraversu l'usu propiu o a prova di u pruduttu, osservate l'applicabilità di e caratteristiche d'usu di u pruduttu.

04 Classificatu da u numeru di prudutti inspeccionati

1. Pruva cumpleta

L'ispezione cumpleta, cunnisciuta ancu cum'è ispezione 100%, hè una ispezione cumpleta di tutti i prudutti sottumessi per l'ispezione secondu i standard specificati unu per unu.Hè da nutà chì ancu s'è tutte l'ispezioni sò dovute à inspezioni sbagliate è inspezioni mancanti, ùn ci hè micca garanzia chì sò 100% qualificati.

2. Ispezione di campionamentu

L'ispezione di campionamentu hè di selezziunà un numeru specificatu di campioni da u batch d'ispezione secondu un pianu di campionamentu predeterminatu per furmà un campione, è per inferisce se u batch hè qualificatu o micca qualificatu attraversu l'ispezione di u campione.

3. Esenzione

Hè principarmenti per esentà i prudutti chì anu passatu a certificazione di qualità di u produttu di u dipartimentu autorità naziunale o i prudutti di fiducia quandu sò acquistati, è s'ellu sò accettati o micca pò esse basatu nantu à u certificatu di u fornitore o dati di ispezione.Quandu esentate da l'ispezione, i clienti spessu anu da vigilà u prucessu di produzzione di i fornitori.A supervisione pò esse realizata da spedizioni di persunale o ottene carte di cuntrollu di u prucessu di produzzione.

05 Classificazione di e proprietà di dati per caratteristiche di qualità

1. Ispezione di u valore di a misura

L'ispezione di u valore di misurazione deve misurà è registrà u valore specificu di e caratteristiche di qualità, ottene i dati di u valore di misurazione, è ghjudicà se u pruduttu hè qualificatu secondu u paragone trà u valore di dati è u standard.I dati di qualità ottenuti da l'ispezione di u valore di misurazione ponu esse analizati da metudi statistici cum'è histogrammi è carte di cuntrollu, è pò esse acquistatu più infurmazione di qualità.

2. Test di u valore di cunti

Per migliurà l'efficienza di a produzzione in a produzzione industriale, i calibre di limitu (cum'è calibre di tappi, calibri snap, etc.) sò spessu usati per l'ispezione.I dati di qualità ottenuti sò dati di u valore di cuntu cum'è u numeru di prudutti qualificati è u numeru di prudutti micca qualificati, ma i valori specifichi di e caratteristiche di qualità ùn ponu esse ottenuti.

06 Classificazione secondu u statutu di a mostra dopu l'ispezione

1. Inspezione distruttiva

L'ispezione distruttiva significa chì i risultati di l'ispezione (cum'è a capacità di sabbiatura di cunchiglia, a forza di materiali metallici, etc.) ponu esse ottenuti solu dopu chì a mostra per esse inspeccionata hè distrutta.Dopu à a prova distruttiva, i campioni pruvati perdennu cumplettamente u so valore d'usu originale, cusì a dimensione di a mostra hè chjuca è u risicu di teste hè altu.2. L'ispezione non distruttiva L'ispezione non distruttiva si riferisce à l'ispezione chì u pruduttu ùn hè micca danatu è a qualità di u pruduttu ùn cambia sustancialmente durante u prucessu d'ispezione.A maiò parte di l'ispezioni, cum'è a misurazione di e dimensioni di parte, sò inspezioni non distruttivi.

07 Classificazione per scopu di ispezione

1. Inspezione di pruduzzione

L'ispezione di a produzzione si riferisce à l'ispezione realizata da l'impresa di produzzione in ogni tappa di tuttu u prucessu di produzzione di furmazione di produttu, cù u scopu di assicurà a qualità di i prudutti pruduciuti da l'impresa di produzzione.L'ispezione di produzzione implementa i standard di ispezione di produzzione di l'urganizazione.

2. Ispezione di accettazione

L'ispezione d'accettazione hè l'ispezione realizata da u cliente (latu di a dumanda) in l'ispezione è l'accettazione di i prudutti furniti da l'impresa di produzzione (furnitore).U scopu di l'ispezione di accettazione hè per i clienti per assicurà a qualità di i prudutti accettati.I criterii di accettazione dopu l'ispezione di accettazione sò realizati è cunfirmati da u fornitore.

3. Surveglianza è inspezione

A supervisione è l'ispezione si riferisce à a supervisione di l'ispezione casuale di u mercatu è l'ispezione realizata da agenzie d'ispezione indipendenti autorizate da i dipartimenti competenti di i guverni à tutti i livelli, secondu u pianu formulatu da u dipartimentu di supervisione è gestione di qualità, campionendu e merchenzie da u mercatu o campionendu direttamente. prudutti di i pruduttori.U scopu di a supervisione è l'ispezione hè di cuntrullà a qualità di i prudutti messi in u mercatu à un livellu macro.

4. Test di verificazione

L'ispezione di verificazione si riferisce à l'ispezione chì l'agenzia d'ispezione indipendente autorizata da i dipartimenti di u guvernu competenti à tutti i livelli piglia campioni da i prudutti di l'impresa, è verifica se i prudutti di l'impresa rispondenu à i requisiti di i standard di qualità implementati attraversu l'ispezione.Per esempiu, a prova di tipu in a certificazione di qualità di u produttu appartene à a prova di verificazione.

5. Test d'arbitramentu

L'ispezione di l'arbitramentu significa chì quandu ci hè una disputa trà u fornitore è u cumpratore per a qualità di u produttu, l'agenzia d'ispezione indipendente autorizata da i dipartimenti di u guvernu competenti à tutti i livelli pigliarà campioni per l'ispezione è furnisce l'agenzia arbitrale cum'è a basa tecnica per a decisione. .

08 Classificazione per offerta è dumanda

1. Inspezione di prima parte

L'ispezione di prima parte si riferisce à l'ispezione realizata da u fabricatore stessu nantu à i prudutti chì pruduce.L'ispezione di prima parte hè in realtà l'ispezione di produzzione realizata da l'urganizazione stessa.

2. Inspezione di seconda parte

L'utilizatore (clienti, u latu di a dumanda) hè chjamatu a seconda parte.L'ispezione realizata da l'acquirente nantu à i prudutti acquistati o materie prime, parti acquistate, parti esternalizzate è prudutti di supportu hè chjamata ispezione di seconda parte.L'ispezione di a seconda parte hè in realtà l'ispezione è l'accettazione di u fornitore.

3. Inspezione di terzu partitu

L'agenzii d'ispezione indipendenti autorizati da i dipartimenti di u guvernu à tutti i livelli sò chjamati terzi.L'ispezione di terze parti include l'ispezione di surviglianza, l'ispezione di verificazione, l'ispezione di arbitrazione, etc.

09 Classificatu da l'ispettore

1. Self-test

L'autoispezione si riferisce à l'ispezione di i prudutti o di e parti trattate da l'operatori stessi.U scopu di l'auto-ispezione hè chì l'operatore capisce u statutu di qualità di i prudutti o di e parti trasformati per mezu di l'ispezione, in modu di aghjustà continuamente u prucessu di produzzione per pruduce prudutti o parti chì rispondenu cumplettamente à i requisiti di qualità.

2. Inspezione mutuale

L'ispezione mutuale hè l'ispezione mutuale di i prudutti trasfurmati da l'operatori di u stessu tipu di travagliu o di i prucessi superiori è inferiori.U scopu di l'ispezione mutuale hè di scopre puntualmente i prublemi di qualità chì ùn sò micca conformi à i regulamenti di u prucessu per mezu di l'ispezione, per piglià misure currettive in tempu per assicurà a qualità di i prudutti trasfurmati.

3. Inspezione speciale

L'ispezione speciale si riferisce à l'ispezione realizata da u persunale chì hè direttamente guidatu da l'agenzia di ispezione di qualità di l'impresa è impegnati in l'ispezione di qualità à tempu pienu.

10 Classificazione secondu i cumpunenti di u sistema di ispezione

1. Batch by batch inspection L'ispezione batch-by-batch si riferisce à l'ispezione batch-by-batch di ogni batch di prudutti pruduciutu in u prucessu di produzzione.U scopu di l'ispezione batch-by-batch hè di ghjudicà se u batch di prudutti hè qualificatu o micca.

2. Inspezione periodica

L'ispezione periodica hè una ispezione realizata à un certu intervallu di tempu (trimestru o mese) da un certu batch o parechji batch chì anu passatu l'ispezione batch-by-batch.U scopu di l'ispezione periodica hè di ghjudicà se u prucessu di produzzione in u ciculu hè stabile.

3. A relazione trà l'ispezione periodica è l'ispezione batch-by-batch

L'ispezione periodica è l'ispezione in batch Custituiscenu un sistema di ispezione cumpletu di l'impresa.L'ispezione periodica hè una ispezione per determinà l'effettu di i fatturi di u sistema in u prucessu di produzzione, mentre chì l'ispezione batch-by-batch hè una ispezione per determinà l'effettu di i fatturi aleatorii.I dui sò un sistema di ispezione cumpletu per lancià è mantene a produzzione.L'ispezione periodica hè a premessa di l'ispezione batch-by-batch, è ùn ci hè micca ispezione batch-by-batch in u sistema di produzzione senza ispezione periodica o ispezione periodica falluta.L'ispezione batch-by-batch hè un supplementu à l'ispezione periodica, è l'ispezione batch-by-batch hè una ispezione per cuntrullà l'effetti di fattori aleatori nantu à a basa di l'eliminazione di l'effetti di i fatturi di u sistema attraversu ispezioni periodiche.In generale, l'ispezione batch-by-batch verifica solu e caratteristiche chjave di qualità di u pruduttu.L'ispezione periodica hè di pruvà tutte e caratteristiche di qualità di u pruduttu è l'influenza di l'ambiente (temperatura, umidità, tempu, pressione di l'aria, forza esterna, carica, radiazione, muffa, insetti, etc.) nantu à e caratteristiche di qualità, ancu includendu. anziane accelerata è teste di vita.Per quessa, l'equipaggiu necessariu per l'ispezione periodica hè cumplicatu, u ciculu hè longu, è u costu hè altu, ma l'ispezione periodica ùn deve esse realizata per quessa.Quandu l'impresa ùn hà micca cundizioni per fà una ispezione periodica, pò affidate à l'agenzii di ispezione à tutti i livelli per fà una ispezione periodica in u so nome.

11 Classificatu da l'effettu di a prova

1. Test deterministicu L'ispezione deterministica hè basatu annantu à u standard di qualità di u pruduttu, è hè un ghjudiziu di cunfurmità per ghjudicà se u pruduttu hè qualificatu o micca per mezu di l'ispezione.

2. Test informativu

L'ispezione informativa hè un metudu d'ispezione mudernu chì usa l'infurmazioni ottenute da l'ispezione per u cuntrollu di qualità.

3. Test di causalità

A prova di ricerca di causa hè di truvà e pussibuli ragiuni senza qualificazione (ricerca di causa) per mezu di una predizione sufficiente in a fase di cuncepimentu di u pruduttu, cuncepisce è fabricà u dispusitivu di prova d'errore in modu miratu, è l'utilizanu in u prucessu di fabricazione di u pruduttu. pruduttu per eliminà a produzzione di produttu senza qualificazione.

educazione (2)


Tempu di Postu: Nov-29-2022

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.