Preferiti: Esporta guida di imballaggio di carica

Quandu una impresa generale esporta, a preoccupazione principale durante u prucessu di carica hè chì i dati di e merchenzie sò sbagliati, e merchenzie sò dannighjate, è i dati ùn sò micca conformi à i dati di a dichjarazione doganale, chì pruvucarà chì a dogana ùn libera micca e merchenzie. .Dunque, prima di carricà u cuntinuu, u speditore, u magazzinu è u spedizioniere deve coordinare cù cura per evità sta situazione.

Lasciami spiegà à voi ciò chì e cumpetenze ci sò à a fine di a carica di carica.

guida 1

Inventariu di carica 1

1. Eseguite l'inventariu in situ cù a lista di imballaggio di u cliente, è verificate a quantità di u produttu, u numeru di batch, è l'accessori coherenti cù a lista di imballaggio di u cliente.2. Verificate l'imballu di e merchenzie per risponde à i bisogni di i clienti è prutegge e merchenzie durante u trasportu.3. Verificate l'infurmazioni di u cuntainer di cuntainer per assicurà chì u numeru di u containeru, u batch di u produttu è l'infurmazioni di imballaggio sò coerenti, chì hè u batch di spedizione pianificatu.

ispezione di u containeru 2

1. Tipu di cuntainer: Containers cumpletu cù e norme ISO 688 è ISO 1496-1.2. Grandezza cumuna: cuntinuu di 20 piedi, cuntinuu di 40 piedi o cuntainer altu di 40 piedi.3. Verificate se u cuntinuu hè qualificatu o micca.

#a.Ispezione esterna di u containeru

①.I cuntenituri devenu portà un numeru validu di 11 cifre in cunfurmità cù IQS 6346. ②.U containeru deve purtà una targhetta di sicurezza valida di u containeru (placca di identificazione CSC).③.Ùn ci sò micca etichette autoadesive (cum'è etichette di merchenzie periculose) lasciate da u batch di merchenzie precedente.④.Porte di l'armadiu deve aduprà hardware di assemblea originale è ùn sò micca stati riparati cù resina epossidica.⑤.A serratura di a porta hè in bona cundizione.⑥.S'ellu ci hè una serratura doganale (purtata da u cunduttore di u container).

# b.Ispezione in u containeru

①.Completamente asciutta, pulita è senza odore.②.I buchi di ventilazione ùn ponu esse bluccati.③.Ùn ci sò micca buchi o cracke nantu à i quattru mura, u pianu superiore è u fondu.④.I punti di ruggine è l'indentazione ùn sò micca più grande di 80 mm.⑤.Nisun unghie o altre protrusioni chì ponu dannu a merchenzie.⑥.Ùn ci hè micca dannu à u ligame.⑦.Impermeabile.

#c.ispezione di pallet di carica

I pallets di legnu duveranu avè certificati di fumigazione, certificati fitosanitari, ponu esse inseriti da tutti i lati, è avè 3 travi longitudinali pallets trattati:

guida 2

# U megliu modu d'utilizà pallets

①.E merchenzie simili sò posti nantu à a stessa paleta, è u tipu di sovrapposizione hè megliu cà u tipu staggered.

guida 3

Perchè u tippu staggered hà pocu scuzzulate quandu si move, u tipu di sovrapposizione pò fà chì i quattru anguli è quattru pareti di u cartone sò ancu stressati, migliurà cusì a capacità portante.

②.A carica più pesante hè posta nantu à u fondu, parallella à a riva di u pallet.

③.A merchenzie ùn deve micca sopra à u bordu di u pallet, per ùn esse facilmente dannatu durante u trasportu è a carica è a scaricamentu.

guida 4

④.Se a capa superiore di u pallet ùn hè micca pienu, mette u cartone nantu à u bordu esternu per aumentà a stabilità è evità l'impilamentu di a piramide quantu pussibule.

guida 5

⑤.A prutezzione di cartuni hè cunsigliatu per i bordi di a carica.Imbulighjate u pallet strettu da u cima à u fondu cù un filmu stretchu, è ligà u pallet cù cinturini di nylon o metalli.U strapping deve andà intornu à u fondu di u pallet è evitendu avvolgimentu.

guida 6

⑥.Trasportu marittimu: e merchenzie in pallet non impilati ùn sò micca più alti di 2100 mm Trasportu aereu: e merchenzie in paletta ùn sò micca più altu di 1600 mm

Carica caricata in container 3

Per impediscenu a merchenzie da esse dannighjata per via di scuzzulate, vibrazioni, bumping, rolling, and deviation during u trasportu.Avete bisognu di fà i seguenti:

#a.Confirmate chì u centru di gravità hè in u mità di u cuntinuu è u pesu ùn supera a capacità di trasportu di u cuntinuu.

guida 7 guida 8

(Carica di merchenzie di pallet)

guida 9

(merci di cuntainer senza palette)

Quandu u cuntinuu ùn hè micca pienu, tutte e merchenzie ùn ponu esse posti daretu à e merchenzie, facendu chì u centru di gravità si move in daretu.U muvimentu in daretu à u centru di gravità pò causà vittime à e persone intornu à a carica, è a carica pò cascà quandu a porta hè aperta, causendu periculu per u persunale di scaricamentu, è pò dannà o distrughje a carica è altre pruprietà.

#b.rinforzu di u ligame di carica

guida 10 guida 11 guida 12

#c.Supporta cumplettamente a carica, riempie u spaziu per impedisce a carica di deriva, è evità perdi inutili di spaziu di cuntainer.

guida 13 guida 14 guida 15 guida 16 guida 17

Carica di carica finita 4

#a.Dopu chì u containeru hè carricu, pigliate foto o video per registrà u statutu di e merchenzie davanti à a porta di u containeru.

guida 18

#b.Chiudere a porta di u cuntinuu, mette nantu à u sigillu, registrà u numeru di sigilli è u numeru di u containeru.

guida 19 guida 20

# c.Organizà documenti pertinenti, è mandate documenti è diagrammi di l'armadiu di imballaggio à i dipartimenti pertinenti di a cumpagnia è i clienti per l'archiviazione in forma di e-mail.

guida 21


Tempu di Postu: Nov-25-2022

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.