focu annantu à a contaminazione di microfibres microfibres sò stati truvati in l'omu

A contaminazione di l'oceanu

A contaminazione marina hè un prublema assai impurtante in u mondu oghje.Cum'è u core di a terra, l'oceanu occupa circa 75% di l'area di a terra.Ma paragunatu à u litteru di a terra, u litteru marinu hè facilmente trascuratu.Per chjamà l'attenzione di e persone à l'ambiente di a terra, l'Organizazione Internaziunale di Prutezzione Ambientale australiana hà lanciatu una attività suciale internaziunale - World Cleanup Day, chì hè tenuta u terzu weekend di settembre di ogni annu, cù u scopu di trattà cù a terra glubale fora di cuntrollu. affettendu i cambiamenti in i mudelli di cumpurtamentu umanu.U prublema di a basura è u litteru marinu

sirda (1)

Prestate attenzione à a contaminazione di microfibra

sirda (2)

In u litteru marinu, a contaminazione plastica conta finu à u 85%, è questi plastichi sò decomposti in particelle chjuche da l'onda è a luce di u sole annantu à l'anni è esistenu in l'oceanu per un bellu pezzu.L'accumulazione di microfibres in a catena alimentaria rappresenta una seria minaccia per tutta a vita marina, è e so emissioni sò strettamente ligati à a nostra vita di ogni ghjornu.

Microplastici in u sangue umanu

U studiu mostra i microplastici in u sangue umanu

In marzu, un studiu publicatu in a rivista Environment International hà revelatu per a prima volta u fattu chì u sangue umanu cuntene microplastiche.

I ricercatori in l'Olanda anu sviluppatu una prova innovativa per circà e particelle microplastiche chì ponu esse assorbite attraversu membrani in u corpu umanu, è anu truvatu chì 17 di 22 vuluntarii adulti sani, o 77%, avianu microplastici in u so sangue.U microplasticu più cumuni in questi campioni di sangue era u polietilene tereftalato (PET), chì hè largamente utilizatu in tessili è cuntenituri alimentari è di bevande, seguitu da stirene polimericu (PS), polietilene (PE) è polimetilmetacrilate (PMMA).

I ricercatori di u Centru Naziunale di Oceanografia di u Regnu Unitu sò preoccupati perchè e particelle microplastiche di questa dimensione sò state dimustrate in u laboratoriu per causà inflammazioni è dannu cellulare in cundizioni sperimentali.U sangue hè digià a fine di a catena di i microplastici.Invece di truvà microplastiche à a fine è dà avvirtimenti, hè megliu cuntrullà da a fonte.Unu di i microplastici più strettamente ligati à a vita di ogni ghjornu di e persone hè e microfibre da tessili.

A contaminazione microplastica

I microplastici affettanu negativamente a ghjente è a natura in tutti l'aspetti

In 2022, un rapportu nantu à a moda sustenibile hà truvatu chì i tessili liberavanu da 200 000 à 500 000 tunnellate di fibre sintetiche in l'ambiente marinu in u mondu, facendu a più grande fonte di contaminazione plastica in l'oceanu.

sirda (3)

Da a perspettiva di l'ambiente marinu, parechji prublemi ambientali sò emersi in l'ultimi anni, cumprese a contaminazione di plastica è di microfibra, a pesca di mare profonda, a distruzzione di l'ambiente ecologicu è l'energia rinnuvevule marina.Trà questi prublemi, a contaminazione di microfibra hè unu di i prublemi più serii, è parechji risultati di ricerca cuntinueghjanu à scopre è pruvà l'impattu negativu di i microfibra nantu à l'organisimi è l'ambiente.

sirda (4)

U 2,9% di e larva di pesci è i microbi di l'acqua ingeriscenu è conservanu i microplastici indigestibili è i microfibres.

Ci hè ancu circa 29 à 280 particeddi di microplastici, principarmenti microfibers, per metru quadru di polvera atmosferica è aria per ghjornu.

sirda (5)
sirda (6)

Trenta-cinque per centu di a contaminazione microplastica vene da lavà tessili sintetici, cù emissioni di lavaggio equivalenti à dumping 50 miliardi di particelle di plastica in l'oceanu ogni annu.

I studii anu truvatu i microplastichi in i feci umani è u sangue, chì suggerenu chì i microplastichi ponu scorri in u sangue, u sistema limfaticu è ancu u fegatu, è a nova ricerca hà truvatu l'accumulazione di microfibrille in i pulmoni di e persone viventi.

sirda (7)

Fibre sintetiche cum'è poliester, nylon, acrilicu è altri materiali sò spessu usati per fà diversi prudutti tessili per via di a so bona dolcezza, assorbenza è resistenza à l'acqua.Ma in fattu, poliester, nylon, acrilicu, etc. sò tutti i tipi di plastica fatta di petroleum o gas naturale.A so essenza ùn hè micca sfarente di sacchetti di plastica, buttigli di bevande, etc., è sò tutti contaminanti non biodegradabili.

sirda (8)

Microfibra & Microplastica Chì significanu tessuti tessili non biodegradabili ?

I contaminanti non biodegradabili si riferiscenu à quelli contaminanti chì ùn ponu micca esse cunvertiti in sustanzi innocui per l'ambiente dopu a degradazione chimica, a degradazione fotochimica è a degradazione biologica in l'ambiente naturale.Vale à dì, tessili di u stessu stilu di designu, fatti di materiali naturali, ponu gradualmente mudificà è diventanu parte di a natura dopu avè lasciatu in un angulu per parechji anni, mentre chì quelli fatti di materiali sintetici ponu esse solu polvera è crepe - ponu accumpagna. Siate tantu longu, tantu longu chì, ancu s'è vo site cascatu, avete sempre lasciatu tracce.Questu hè chì, ancu s'è e fibre sintetiche di plastica ùn sò micca biodegradabili, dopu avè esse esposte à u ventu è u sole o à lavare è strofinamenti frequenti, e fibre sintetiche si romperanu gradualmente in pezzi più chjuchi è più chjuchi finu à ch'elli sò invisibili à l'occhiu nuu è s'accumulanu senza vuluntà cù u flussu di acqua.Soffia in u ventu - è contamina l'ambiente tuttu u tempu.

Angulu di vista di u microscopiu

sirda (9)

A capelli VS microfibres Molti di sti fibri sintetici sò estremamente slender, chjamati microfibers.A microfibra hè più fina di un filu di sita, circa un quintu di u diametru di un capeddu umanu.

Si pò dì chì i fibri sintetici sò a surgente di a maiò parte di i microplastici in l'ambienti di l'oghje, ma da solu aduprà fibre naturali à a ricerca è u sviluppu di fibre sintetiche, hè a cristallizazione di a saviezza umana è u sviluppu tecnologicu.A contaminazione di microfibra ùn hè micca prevista è prevista.Piuttostu chè di ricusà cumplettamente e fibre sintetiche, hè megliu truvà un modu per cuntrullà in modu scientificu è raziunale l'emissione è l'emissione di microfibres.

HOHENSTEIN Analisi Quantitativa di Microfibres

sirda (10)

U primu passu per affruntà u prublema di a microfibra hè di sensibilizà.

Cum'è cunsumadore, pudete principià per capiscenu i microfibres è piglià misure preventive;cum'è una impresa tessili, duvete ottimisà continuamente a tecnulugia di produzzione per riduce a generazione di microfibres.A contaminazione di microfibra attira l'attenzione internaziunale à a quantità di vestiti sintetici pruduciuti da parechji rivenditori è marche, è Hohenstein piacerebbe unisce à voi per guidà a strada in stu sviluppu sustinibili.

5 anni (8)

Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.