Strumenta di evità di a fossa di u cummerciu esteru: una cullizzioni cumpleta di metudi di verificazione è di dumanda per i clienti di diversi paesi

duri (1)

Cina cuntinente

Sistema Naziunale di Publicità d'Infurmazione di Creditu di l'Intraprisa

situ web:http://gsxt.saic.gov.cnpò dumandà l'infurmazioni basi di qualsiasi impresa in u paese

Сridittà l'orizzonte

Situ Web: www.x315.com Inchiesta di infurmazione di registrazione di l'impresa, infurmazione finanziaria, infurmazione di pruprietà intellettuale, infurmazione ghjudiziaria, etc. Riassuntu unicu di l'infurmazioni di l'impresa cum'è registrazione industriale è cummerciale, codice di creditu suciale, cumpagnie affiliate, infurmazione nantu à litigazione. , brevetti di marchi, è infurmazione finanziaria, eliminendu e dumande ingombranti da parechji partiti.Cum'è u primu batch di urganisazioni per ottene a licenza di creditu corporativu emessa da u Bancu Populare Chine, l'autenticità è l'accuratezza di e dati presentati da Credit Vision sò relativamente alti.

Hong Kong, Cina

U situ web di u Sistema d'Informazione di u Registru Integratu di Cumpagnia (ICRIS):

http://www.icris.cr.gov.hk/csci/Nota: HKD 23 per e dumande in linea;HKD 160 per a versione cù sigillo ufficiale.

Cina Taiwan

situ web:http://gcis.nat.gov.twSvantaghji: a Cina continentale ùn pò esse cunnessa, è qualchì volta ci saranu ostaculi di login.

US

FindTheCompany

Website: www.findthecompany.com Stu situ web di ricerca di l'impresa include più di 30 milioni di cumpagnie americane.Pudete vede u tempu di fundazione di a cumpagnia, una breve introduzione, a persona in carica, u fatturatu annuale stimatu, u numeru di impiegati è i nomi di cumpagnie simili vicinu.

URL Wysk B2B Hub:

http://www.wysk.com/index/pò dumandà i Profili di a Cumpagnia di basa.

Singapore

Indirizzu di u situ di l'ACRA:

https://www.acra.gov.sg/home/

BVI (Isole Vergini Britanniche)

URL di a Cummissione di servizii finanziari di BVI:

http://www.bvifsc.vg/en-gb/regulatedentities.aspx Nota: Se a cumpagnia ùn hà micca presentatu l'infurmazioni di l'azionista è di u direttore, deve esse ottenuta cuntattendu u secretariu di a cumpagnia di a cumpagnia di a dumanda.

Australia

U situ di u Registru di l'Aziende di l'Australia:

http://abr.business.gov.au

Nova Zelanda

U situ di ricerca di cumpagnie di Nova Zelanda:

http://coys.co.nz/

India

U situ di u Ministeru di l'Affari Corporativi:

http://www.mca.gov.in

Alemagna

U situ di Firmenwissen:
http://www.firmenwissen.de/index.html

UK

U situ web di GOV.UK:https://www.gov.uk

Agenzia di qualificazione di creditu prufessiunale

U situ di S&P:

https://www.standardandpoors.com/en_US/web/guest/homeponu verificà i banche (per esempiu, i clienti stranieri ponu verificà u statutu di creditu di u bancu emittente quandu emette una L / C), imprese, istituzioni finanziarii d'assicuranza, etc. Certi imprese di u guvernu in Cina anu valutazioni relativamente boni.S'ellu hè una impresa ordinaria di entità, hè assai bonu per uttene un B.

A valutazione di creditu cummerciale D&B di Dun & Bradstreet hè largamente usata in Cina.

Patent, copyright

Centru di Prutezzione di Copyright in Cina - Site Web di Richiesta di Copyright:

http://www.ccopyright.com.cn/cpcc/index.jsp

Ricerca di patenti è marche di i Stati Unitihttp://www.uspto.gov

Fiscalità, marca

Uffiziu di i Marchi di l'Amministrazione Statale per l'Industria è u Cummerciu - Situ Web di Richiesta di Marchi in Cina:

http://sbj.saic.gov.cn/cmsb/

U situ web di l'IRS di i Stati Uniti per l'infurmazioni fiscali:http://www.irs.gov

U situ di ricerca di marchi di l'UE:

https://oami.europa.eu/ohimportal/en/

Codice di l'urganizazione

U situ web di u Centru di Gestione di u Codice di l'Organizazione Naziunale:www.nacao.org.cn (Centru di Gestione di Codice di l'Organizazione Naziunale - Sistema di Integrità Sistema di Sistema di Nome Reale) Stu situ pò dumandà tutte l'infurmazioni di riceve certificati di codice di l'urganizazione in tuttu u paese, affissendu l'infurmazioni relative à l'urganizazione di l'entità U certificatu di codice di l'urganizazione. hè cumplettamente coherente.Stu situ web pò veramente stampà una copia scannata di u certificatu di codice di l'urganizazione.

Verdict

U situ web di a "Rete di Documenti di Giudiziu in Cina" di a Corte Suprema Populare [limitata à i documenti di sentenza]: www.court.gov.cn/zgcpwsw Sicondu u "Regolamenti di a Corte Suprema di u Populu Corsu nantu à a Publicazione di Sentenza da i Tribunali Populari in Internet", da ghjennaghju. 1, 2014 , Eccettu per i documenti di ghjudiziu chì implicanu sicreti statali, a privacy persunale, i crimini juvenili è i casi di mediazione, tutti i documenti di ghjudiziu di a tribunale anu da esse publicati in stu situ web.Perchè u situ web hè "situ di documenti di ghjudiziu", hè applicabile solu à i casi chì anu righjuntu u stadiu di ghjudiziu.Attualmente in operazione di prucessu, solu alcune pruvince è cità (cum'è Pechino, Shanghai, Zhejiang, etc.) anu ottinutu l'obiettivu di divulgà tutti i documenti di ghjudiziu efficaci di i tribunali di trè livelli in a so ghjuridizione dapoi u 2014.

educazione (2)


Tempu di post: 30-novembre-2022

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.