quantu sapete di a sicurità di i prudutti tessili impurtati

Classificazione di cuncettu

I prudutti tessili riferenu à i prudutti fatti da fibre naturali è fibre chimiche cum'è e materie prime principali, attraversu filatura, tessitura, tintura è altri prucessi di trasfurmazioni, o attraversu cucitura, cumpunimentu è altri prucessi.Ci sò trè tippi principali per usu finali

prudutti tessili 1

(1) Prodotti tessili per i zitelli è i zitelli

I prudutti tessili purtati o utilizati da i zitelli è i zitelli di età 36 mesi è più ghjovani.Inoltre, i prudutti generalmente adattati per i zitelli cù una altezza di 100 cm è sottu ponu esse usati cum'è prudutti tessili infantili.

prudutti tessili 2

(2) I prudutti tessili chì venenu in cuntattu direttu cù a pelle

I prudutti tessili in quale a maiò parte di a zona di u produttu hè in cuntattu direttu cù a pelle umana quandu hè purtata o utilizata.

prudutti tessili 3

(3) I prudutti tessili chì ùn cuntattate micca direttamente a pelle

I prudutti tessili chì cuntattanu direttamente a pelle sò prudutti tessili chì ùn cuntattate micca direttamente a pelle umana quandu sò purtati o utilizati, o solu una piccula zona di u pruduttu tessili cuntattate direttamente a pelle umana.

prudutti tessili 4

I prudutti tessili cumuni

Inspection è Requisiti Regulatori

L'ispezione di i prudutti tessili impurtati include principarmenti a sicurezza, l'igiene, a salute è altri elementi, basati principalmente nantu à i seguenti standard:

1 "Specificazioni Tecniche di Sicurezza Naziunale di Base per i Prodotti Tessili" (GB 18401-2010);

2 "Specificazioni tecniche per a sicurità di i prudutti tessili per i zitelli è i zitelli" (GB 31701-2015);

3 "Instructions for Use of Consumer Goods Part 4: Instructions for Use of Textiles and Clothing" (GB / T 5296.4-2012), etc.

I seguenti pigghianu i prudutti tessili infantili cum'è un esempiu per presentà l'articuli di ispezione chjave:

(1) Requisiti di attache I prudutti tessili per i zitelli è i zitelli ùn anu micca aduprà accessori di ≤3mm.I requisiti di forza di tensione di diversi accessori chì ponu esse afferrati è muzzicati da i zitelli è i zitelli sò i seguenti:

prudutti tessili 5

(2) Punti taglienti, bordi taglienti L'accessori utilizati in i prudutti tessili per i zitelli è i zitelli ùn deve micca avè punte sharp accessibile è sharp.

(3) Requisiti per i cinturini di corda I requisiti di corda per i vestiti di i zitelli è di i zitelli deve risponde à i requisiti di a tabella seguente:

(4) Requisiti di riempimentu Fibre è piume è piume duveranu risponde à i requisiti di e categurie di tecnulugia di sicurezza currispondenti in GB 18401, è i filler di piume è piume anu da risponde à i requisiti di indicatori tecnichi microbiani in GB / T 17685. Requisiti tecnichi di sicurezza per altri filler deve esse implementatu in cunfurmità cù i regolamenti naziunali pertinenti è i standard obligatorii.

(5) L'etichetta durable cusita nantu à u vestitu di u zitellu per u corpu, deve esse postu in una pusizioni micca in cuntattu direttu cù a pelle.

"Trè" teste di laboratoriu

A prova di laboratoriu di prudutti tessili impurtati include principalmente i seguenti elementi:

(1) Indicatori tecnichi di sicurezza u cuntenutu di formaldeide, u valore di pH, u gradu di solidità di u culore, l'odore, è u cuntenutu di coloranti di amine aromatiche decomponibili.I requisiti specifichi sò indicati in a tabella seguente:

prudutti tessili 6 prudutti tessili 7 prudutti tessili 8

Frà elli, i prudutti tessili per i zitelli è i zitelli anu da risponde à i requisiti di a Category A;i prudutti chì sò direttamente in cuntattu cù a pelle duveranu almenu risponde à i requisiti di a Categoria B;I prudutti chì ùn sò micca direttamente in cuntattu cù a pelle duveranu risponde à i requisiti di a Category C almenu.A solidità di u culore à a transpirazione ùn hè micca pruvata per l'impurtanza di prudutti decorattivi cum'è cortini.Inoltre, i prudutti tessili per i zitelli è i zitelli anu da esse marcati cù e parolle "prudutti per i zitelli è i zitelli" nantu à l'istruzzioni per l'usu, è i prudutti sò marcati cù una categuria per pezzu.

(2) Istruzzioni è Etichette di Durabilità U cuntenutu di fibra, l'istruzzioni per l'usu, etc. deve esse attaccati à e parti evidenti o apprupriate nantu à u pruduttu o l'imballu, è i caratteri cinesi standard naziunali deve esse usatu;L'etichetta di durabilità deve esse attaccata in permanenza à a pusizione adatta di u pruduttu in a vita di u pruduttu.

"Quattru" Articuli è Risichi Cumuni Unqualified

(1) Istruzzioni è etichette durable ùn sò micca qualificati.L'etichette d'istruzzioni ùn sò micca usate in cinese, è ancu l'indirizzu di u nome di u fabricatore, u nome di u produttu, a specificazione, u mudellu, u cuntenutu di fibra, u metudu di mantenimentu, u standard di implementazione, a categuria di sicurezza, e precauzioni d'utilizazione è di almacenamento sò mancanti o marcati Specificazioni, hè faciule fà chì i cunsumatori aduprà è mantene in modu incorrectu.

(2) Accessori tessili per i zitelli è i zitelli senza qualificazione U vestitu di i zitelli è i zitelli cù una forza di tensione senza qualificazione di l'accessori, i pezzi chjuchi nantu à a robba sò facilmente pigliati da i zitelli è manghjatu per sbagliu, chì ponu purtà à u risicu di suffocation per i zitelli. .

(3) I prudutti tessili Unqualified per i zitelli è i zitelli I prudutti tessili Unqualified cù corde unqualified ponu facirmenti causari i zitelli à suffocate, o causari periculu da hooking nant'à altri uggetti.

(4) Tessili cù sustanzi nocivi è coloranti azoichi micca qualificati in a solidità di u culore chì supera u standard pruvucarà lesioni o ancu cancer per aggregazione è diffusione.Tessili cù valori di pH altu o bassu pò causà allergii di a pelle, prurito, rossu è altre reazzioni, è ancu causanu dermatite irritante è dermatite di cuntattu.Per tessili cù una solidità di culore substandard, i tinti sò facilmente trasferiti à a pelle umana, causendu periculi per a salute.

(5) Eliminazione di Unqualified Se l'ispezione doganale trova chì l'articuli chì implicanu a sicurità, l'igiene è a prutezzione di l'ambiente ùn sò micca qualificati è ùn ponu esse rettificati, emetterà un Avvisu d'ispezione è di eliminazione di quarantena in cunfurmità cù a lege, è urdinà à u destinatariu di distrughje o rinviate a spedizione.Se l'altri articuli ùn sò micca qualificati, anu da esse rettificati sottu a tutela di a dogana, è ponu esse venduti o usati solu dopu a rispezzione.

- – - END - - -U cuntenutu di sopra hè solu per riferimentu, per piacè indicà a fonte "12360 Customs Hotline" per a ristampa

prudutti tessili 9


Tempu di Postu: Nov-07-2022

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.