Cumu fà un auditu di fabbrica prufessiunale?

Ch'ella sia SQE o compru, sia un capu o un ingegnere, in l'attività di gestione di a catena di supply chain di l'impresa, andarà à a fabbrica per l'ispezione o riceve l'ispezione da l'altri.

Allora chì hè u scopu di l'ispezione di fabbrica?U prucessu di l'ispezione di fabbrica è cumu ghjunghje u scopu di l'ispezione di fabbrica?Chì sò e trappule cumuni chì ci ingannaranu in u ghjudiziu di i risultati di l'ispezione di a fabbrica, in modu di intruduce i fabricatori chì ùn rispondenu micca à a filusufìa cummerciale è à i bisogni di gestione di a cumpagnia in u sistema di a catena di supply di a cumpagnia?

nutizie

2. U prucessu di l'ispezione di a fabbrica è cumu pò esse inspeccionatu a fabbrica per ottene u scopu di l'ispezione di a fabbrica?

1. Chì ghjè u scopu di l'ispezione di a fabbrica ?
Unu di i cumpratori (clienti) spera d'avè una megliu cunniscenza di i fornitori potenziali attraversu l'ispezione di a fabbrica, uttene infurmazioni specifiche nantu à e capacità di l'affari, scala di produzzione, gestione di qualità, livellu tecnicu, relazioni di travagliu è rispunsabilità suciale, etc., è paragunate sta infurmazione. cù u so propiu U limitu di entrata di u fornitore hè benchmarked è evaluatu in modu cumpletu, è dopu a selezzione hè fatta secondu i risultati di a valutazione.U rapportu d'ispezione di a fabbrica furnisce una basa per i cumpratori per ghjudicà se u fornitore pò cooperà per un bellu pezzu.
A seconda inspezione di fabbrica pò ancu aiutà i cumpratori (clienti) à mantene una bona reputazione è u sviluppu sustinibili.Hè spessu vistu chì certi media straneri espone l'usu di u travagliu di i zitelli, u travagliu di prigiò o u sfruttamentu di u travagliu seriu da una marca famosa, (cum'è a sudorazione di Apple in Vietnam).In u risultatu, sti marche ùn sò micca solu soffrenu ammende enormi, ma ancu sforzi cumuni da i cunsumatori.resisti.
Oghje, l'ispezione di a fabbrica ùn hè micca solu i bisogni di a cumpagnia di compra stessu, ma ancu una misura necessaria sottu à e lege di l'Europa è di i Stati Uniti.
Di sicuru, sti spiegazioni sò un pocu troppu scritti.In fatti, u scopu di a maiò parte di noi per andà in a fabbrica hè più simplice in questa fase.Prima, avemu bisognu di vede s'ellu esiste a fabbrica;secondu, avemu bisognu di vede s'ellu a situazione attuale di a fabbrica hè in relazione cù i materiali promozionali è l'affari.U persunale hà dettu cusì bè.

nutizie

2. U prucessu di l'ispezione di a fabbrica è cumu pò esse inspeccionatu a fabbrica per ottene u scopu di l'ispezione di a fabbrica?

1. A cumunicazione trà i cumpratori è i fornituri
Spiegà in anticipu u tempu di l'ispezione di a fabbrica, a cumpusizioni di u persunale, è e cose chì necessitanu a cooperazione di a fabbrica durante u prucessu d'ispezione di a fabbrica.
Certi pirsuni rigulari anu bisognu di a fabbrica per furnisce e so informazioni di basa prima di l'ispezione di a fabbrica, cum'è a licenza di l'imprese, a registrazione di l'impositu, u bancu di apertura di u contu, ecc.
Per esempiu, aghju travagliatu in una fabbrica finanziata da Taiwan, è Sony hè ghjuntu à a nostra cumpagnia per inspeccionà a fabbrica.Prima di l'ispezione di fabbrica, anu publicatu un rapportu nantu à a so ispezione di fabbrica.U cuntenutu hè assai detallatu.Ci sò centinaie di picculi prughjetti.A produzzione di a cumpagnia, u Marketing, l'ingegneria, a qualità, u magazzinu, u persunale è altri ligami anu articuli di rivisione currispondenti.

2. A prima riunione di l'ispezione di a fabbrica
Una breve introduzione à i dui partiti.Organizà l'escorte è pianificà l'ispezione in fabbrica.Questa hè a stessa rutina cum'è a revisione ISO

3. Revisione di u sistema di documentu
Se u sistema di documenti di a cumpagnia hè cumpletu.Per esempiu, se a cumpagnia hà un dipartimentu di compra, ci hè un documentu nantu à l'attività di compra?Per esempiu, se a cumpagnia hà u disignu è u sviluppu, ci hè un sistema di documentu per furmà documenti di prugramma per l'attività di cuncepimentu è sviluppu?Se ùn ci hè micca un schedariu impurtante, hè una mancanza maiò.

4. Revisione in situ
Principalmente vai à a scena per vede, cum'è attellu, magazzinu 5S, facilità di prutezzione di u focu, identificazione di merchenzie periculose, identificazione di materiale, pianu di u pianu è cusì.Per esempiu, s'ellu u furmulariu di mantenimentu di a macchina hè statu cumpletu cù verità.Qualchissia hà firmatu ecc.

5. Entrevista di u travagliu, interviste manageriali
A selezzione di l'uggetti per l'entrevista di i travagliadori pò esse selezziunata aleatoriamente da a lista di a cumpagnia, o pò esse selezziunata à vuluntà, cum'è a selezzione deliberata di i travagliadori minorenni trà l'età di 16 è 18 anni, o quelli chì i numeri di travagliu sò registrati da l'auditori durante l'annunziu. ispezioni di situ Travagliatore.
U cuntenutu di l'entrevista hè basamente ligatu à u salariu, l'ore di travagliu è l'ambiente di travagliu.Per prutege i diritti è l'interessi di i travagliadori, u prucessu di l'entrevista hè tenutu strettamente cunfidenziale da a fabbrica, nè u persunale di gestione di a fabbrica hè permessu di esse presente, nè sò permessi di stà in l'area vicinu à a sala di l'entrevista.
Se ùn avete micca capitu alcune dumande durante l'ispezione di a fabbrica, pudete cumunicà cù a gestione di a cumpagnia di novu per sapè più nantu à a situazione.

6. Reunione riassuntu
I vantaghji è i discrepanzi vistu durante l'ispezione in fabbrica sò riassunti.Stu riassuntu serà cunfirmatu è firmatu da a fabbrica in u locu in forma scritta.L'articuli non-conforming deve esse cambiatu, quandu per esse migliuratu, quale hà da compie, è altre informazioni seranu mandate à l'ispettore di fabbrica per a cunferma in un certu periodu di tempu.A pussibilità di a seconda è a terza ispezioni di fabbrica ùn hè micca esclusa.
U prucessu di l'ispezione di a fabbrica di u cliente hè basicamente u stessu cum'è quellu di l'ispezione di a fabbrica ISO, ma ci hè una differenza.L'ISO per audità a fabbrica hè di carricà a tarifa di a cumpagnia, per aiutà a cumpagnia à truvà e difetti è à migliurà i difetti è infine à risponde à i requisiti.

Quandu i clienti venenu à audità a fabbrica, verificanu principarmenti se a cumpagnia risponde à i so bisogni è se site qualificatu per esse u so fornitore qualificatu.Ùn vi paga micca tariffi, cusì hè più strettu di l'auditu ISO.

3.L'esperienza di cummattimentu attuale hè riassuntu cusì:

1. I ducumenti sò nuvole
In fondu, ùn avete micca bisognu di guardà troppu schedarii di prugramma.I schedari di prugrammu sò troppu faciuli à fà.Pudete passà a fabbrica ISO.Basicamente ùn ci hè micca prublema in questu sensu.Cum'è un rivisore, ricordate di leghje menu documenti è più registri.Vede s'ellu seguitanu a documentazione.

2. Un discu unicu ùn hà micca significatu
Per rivisione da un filu.Per esempiu, dumandate à u dipartimentu di compra s'ellu ci hè una lista di fornituri qualificati?Per esempiu, se dumandate à u dipartimentu di pianificazione s'ellu ci hè un schedariu di pruduzzione, per esempiu, se dumandate à u dipartimentu di l'affari s'ellu ci hè una revisione di l'ordine?
Per esempiu, dumandate à u dipartimentu di qualità s'ellu ci hè una ispezione in entrata?S'elli sò dumandati à truvà questi materiali individuali, ponu definitivamente furnisce.Se ùn ponu micca furnisce, una tale fabbrica ùn deve micca esse rivista.Basta à andà in casa è andate à dorme per truvà un altru.
Cumu deve esse ghjudicatu?Hè assai simplice.Per esempiu, l'ordine di un cliente hè sceltu aleatoriamente, u dipartimentu di l'affari hè obligatu à furnisce u rapportu di rivisione di questu ordine, u dipartimentu di pianificazione hè obligatu à furnisce u pianu di esigenze di materiale chì currisponde à questu ordine, è u dipartimentu di compra hè obligatu à furnisce a compra. ordine chì currisponde à questu ordine, dumandate à u dipartimentu di compra per furnisce se i fabricatori nantu à questi ordini di compra sò in a lista di fornitori qualificati, dumandate à u dipartimentu di qualità per furnisce u rapportu di ispezione in entrata di questi materiali, dumandate à u dipartimentu di ingegneria per furnisce u SOP currispundente. , è dumandate à u dipartimentu di pruduzzione per furnisce u rapportu di produzzione ogni ghjornu chì currisponde à u pianu di produzzione, etc.
Se ùn pudete truvà micca prublemi dopu avè verificatu tuttu u modu, significa chì una tale fabbrica hè abbastanza affidabile.

3. A rivista in situ hè u puntu chjave, è u più impurtante hè s'ellu ci hè un equipamentu d'ispezione avanzatu di l'equipaggiu di produzzione.
I ducumenti ponu esse scritti bè da parechje persone, ma ùn hè micca cusì faciule ingannà in scena.In particulare certi punti morti.Cum'è i toilette, cum'è e scale, cum'è l'urigine mudellu nantu à a machina è l'equipaggiu, etc. L'ispezioni senza annunziu travaglianu megliu.

4. Entrevista di u travagliu, interviste manageriali
L'entrevista cù i dirigenti ponu truvà risposte da e so risposte.L'entrevista cù l'impiegati hè più di ascoltà chè di dumandà.U criticu ùn hà micca bisognu di a cumpagnia di a fabbrica per accumpagnà.Hè più efficau per andà à u ristorante di u staffu è sceglie un locu per cena cù u persunale è chatte casualmente di ciò chì dumandate un ghjornu.

nutizie

4. Chì sò e trappule cumuni chì ingannaranu u nostru ghjudiziu nantu à i risultati di l'ispezione in fabbrica:

1. Capitale registratu.
Parechji amichi pensanu chì più capitale registratu significa chì a fabbrica hà forza.In fatti, ùn hè micca u casu.Ch'ella ci sia 100w o 1000w in Cina, una cumpagnia cù un capitale registratu di 100w o 1000w pò esse registrata in Cina, ma hè solu necessariu di gastru più soldi per a cumpagnia registrata da l'agente.Ùn hà micca bisognu di piglià 100w o 1000w per registrà in tuttu.

2. I risultati di rivisione di terzu-party, cum'è rivista ISO, rivista QS.
Hè troppu faciule per ottene una certificazione ISO in Cina avà, è pudete cumprà una dopu avè passatu 1-2w.Dunque, per esse onesto, ùn possu micca veramente d'accordu cù quellu certificatu iso economicu.
Tuttavia, ci hè ancu un picculu truccu quì.A più grande a certificazione ISO di a fabbrica, più utile hè, perchè l'auditori ISO ùn volenu micca sbattà i so segni.Bastamente ponu vende certificati iso.
Ci sò ancu certificati di certificazione ISO di cumpagnie di certificazione di fama internazionale, cum'è CQC di Cina, Saibao è TUV di Germania.

3. U sistema di schedariu perfetta.
A ducumentazione hè troppu bè scritta è l'esekzione sucks.Ancu u schedariu è l'operazione attuale sò cose completamente diverse.In certi fabbriche, per affruntà a rivista, ci sò persone spiciali chì facenu i schedari ISO, ma nimu ùn sà quantu queste persone chì stanu in l'uffiziu è scrivenu schedari cunnoscenu u funziunamentu propiu di a cumpagnia.

4. Capemu a classificazione è i metudi di ispezioni di fabbrica di cumpagnie europee è americane:
L'auditi di fabbrica di l'imprese europee è americane di solitu seguitanu certi standard, è e cumpagnie stesse o istituzioni di auditu di terze parti autorizate facenu audit è valutazioni nantu à i fornitori.
Diverse cumpagnie anu diverse norme di audit per diversi prughjetti, cusì l'ispezione di a fabbrica ùn hè micca un cumpurtamentu generale, ma u scopu di i normi aduttati hè diversu secondu e diverse situazioni.Cum'è i blocchi Lego, sò custruiti diversi standard di cumminazione di l'ispezione in fabbrica.
Sti cumpunenti pò esse generalmente divisi in quattru categurie: audit di diritti umani, audit anti-terrurismu, audit di qualità è audit ambientale, di salute è di sicurità.
A prima categuria, l'ispezione di i diritti umani
Ufficialmente cunnisciuta cum'è auditoria di rispunsabilità suciale, audit di responsabilità sociale, valutazione di fabbrica di responsabilità suciale è cusì.Hè ancu divisu in certificazione standard di responsabilità sociale corporativa (cum'è SA8000, ICTI, BSCI, WRAP, certificazione SMETA, etc.) è audit standard di u cliente (cunnisciutu ancu cum'è ispezione di fabbrica COC cum'è: WAL-MART, DISNEY, Carrefour). ispezione in fabbrica, etc.).

Stu "auditu di fabbrica" ​​hè principalmente implementatu in dui maneri.

1. Certificazione Standard di Responsabilità Sociale Corporate
A certificazione standard di responsabilità sociale corporativa si riferisce à l'attività in quale u sviluppatore di u sistema di rispunsabilità suciale corporativa autorizeghja alcune urganisazioni di terze parti neutrali per esaminà se l'imprese chì applicanu per passà un certu standard ponu risponde à i standard specificati.
Hè l'acquirente chì impone à l'imprese cinesi di passà una certa certificazione standard di "responsabilità suciale" internaziunale, regiunale o di l'industria è uttene certificati di qualificazione cum'è basa per l'acquistu o l'ordine.
Tali standard includenu principalmente SA8000, ICTI, EICC, WRAP, BSCI, ICS, SMETA, etc.

2. Audit standard di u cliente (Codice di Conducta)
Prima di cumprà prudutti o di mette ordini di produzzione, e cumpagnie multinaziunali rivedenu direttamente l'implementazione di a rispunsabilità suciale corporativa, principarmenti normi di u travagliu, di l'imprese cinesi in cunfurmità cù i normi di rispunsabilità suciale formulati da e cumpagnie multinaziunali, cumunimenti chjamati codici di cumportamentu corporativu.
In generale, l'imprese multinaziunali grande è mediane anu u so propiu codici di cumportamentu corporativu, cum'è Wal-Mart, Disney, Nike, Carrefour, BROWNSHOE, PAYLESS HOESOURCE, VIEWPOINT, Macy's è altri paesi europei è americani.Cumpagnia di u gruppu in l'industrii di vestiti, calzature, necessità di ogni ghjornu, retail è altre industrii.Stu metudu hè chjamatu autentificazione di seconda parte.
U cuntenutu di e duie certificazioni hè basatu annantu à i normi internaziunali di u travagliu, chì esigenu chì i fornitori assumanu certi obblighi in quantu à i normi di u travagliu è e cundizioni di vita di i travagliadori.
In paragone, a certificazione di a seconda parte hè apparsa prima è hà una copertura è influenza più grande, mentre chì i normi è a rivista di a certificazione di terzu sò più cumpleti.

A seconda categuria, l'ispezione di fabbrica anti-terrurismu

Una di e misure per trattà cù l'attività terrorista chì apparsu dopu à l'incidentu 9/11 in i Stati Uniti in u 2001. Ci sò duie forme di C-TPAT è GSV certificatu.Attualmente, u più accettatu da i clienti hè u certificatu GSV emessu da ITS.

1. C-TPAT Anti-Terrorismu
A Cumpagnia Doganale-Cumerciu Contra u Terrorismu (C-TPAT) hà u scopu di cooperà cù l'industrii pertinenti per stabilisce un sistema di gestione di a sicurezza di a catena di fornitura per assicurà a sicurità di u trasportu, l'infurmazioni di sicurezza è e cundizioni di carica da l'origine à a destinazione di a catena di fornitura.circulazione, impediscendu cusì l'infiltrazione di i terroristi.

2. GSV anti-terrurismu
A Verificazione di Sicurezza Globale (GSV) hè un sistema di serviziu cummerciale di punta à l'internaziunale chì furnisce un supportu per u sviluppu è l'implementazione di strategie di sicurezza di a catena di fornitura glubale, chì implica a sicurezza di fabbrica, magazzini, imballaggio, carica è spedizioni è cusì.
A missione di u sistema GSV hè di cooperà cù fornitori è importatori glubale per prumove u sviluppu di un sistema di certificazione di sicurezza globale, per aiutà tutti i membri à rinfurzà l'assicuranza di sicurezza è u cuntrollu di risicu, migliurà l'efficienza di a catena di supply chain, è riduce i costi.
C-TPAT / GSV hè soprattuttu adattatu per i pruduttori è i fornituri chì esportanu à tutte l'industrii in u mercatu di i Stati Uniti, è ponu entre in i Stati Uniti per via rapida, riducendu i ligami d'ispezione doganali;Per maximizà a sicurità di i prudutti da u principiu di a produzzione à u destinazione, riduce e perdite è vince più cummercianti americani.

A terza categuria, auditu di qualità

Cunnisciuta ancu com'è auditu di qualità o valutazione di capacità di produzzione, si riferisce à l'auditu di a fabbrica basatu annantu à i standard di qualità di un certu cumpratore.I so standard ùn sò spessu micca "standards universali", chì hè sfarente da a certificazione di u sistema ISO9001.
In cunfrontu cù l'auditi di rispunsabilità suciale è l'auditi anti-terrurismu, l'auditi di qualità sò menu frequenti.È a difficultà di l'auditu hè ancu menu di l'auditu di rispunsabilità suciale.Pigliate a FCCA di Walmart per esempiu.
U nome cumpletu di l'auditu di fabbrica FCCA appena lanciatu di Wal-mart hè: Valutazione di capacità è capacità di a fabbrica, chì hè a valutazione di a capacità è di a capacità di a fabbrica.Cumpresi i seguenti aspetti:
1. Facilities Factory è Ambiente
2. Calibration Machine è Mantenimentu
3. Sistema di Gestione di Qualità
4. Incoming Materials Control
5. Prucessu è Pruduzzione Control
6. In-House Lab-Test
7. Inspezione finale
A quarta categuria, auditu di salute è sicurezza ambientale
Prutezzione ambientale, salute è sicurità, abbreviazione inglese EHS.Siccomu tutta a sucietà presta sempre più attenzione à i prublemi di salute è sicurezza ambientale, a gestione EHS hè cambiata da un travagliu puramente ausiliariu di gestione di l'impresa à una parte indispensabile di u funziunamentu sustinibili di l'imprese.
L'imprese chì attualmente necessitanu audit EHS include: General Electric, Universal Pictures, Nike, etc.


Tempu di posta: 07-07-2022

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.