ispezione di giacca di salvezza

Una giacca di salvezza hè un tipu d'equipaggiu di prutezzione persunale (PPE) chì mantene una persona à flotu quandu cascà in l'acqua.In quantu à e caratteristiche tecniche di giacche di salvezza, ci sò standard internaziunali è regulamenti naziunali.I giacche di salvataggio comunemente viste sò giacche di salvataggio in schiuma e giacche di salvataggio gonfiabili.Chì sò i standard di ispezione per i giacche di salvezza?Cumu inspeccionà a giacca di salvezza inflatable?

s5ery (1)

01 standard d'ispezione di giacca di salvezza

1. Standard d'ispezione per giacche di vita inflatable

Esporta à i paesi di l'UE- I giubbotti di salvezza devenu esse conformi CE (o ISO).Ci sò 3 livelli di certificazione, determinate da a galleggiabilità minima furnita da u salvagente, espressa in Newtons: 100N - per a vela in acque protette o a vela custiera 150N - per a vela in mare 275N - per a vela in mare profondu è l'uscita di vela in cundizioni estremi Stati Uniti - Stu standard hè emessu da a Guardia Costiera di i Stati Uniti (USCG).I 2 livelli di certificazione sò principarmenti differenziati basati nantu à a flotabilità minima, simili à i standard europei.Livellu I: 150N per i giubbotti di salvataggio gonfiabili (100N per i giubbotti di salvataggio in schiuma).Adatta à tutti i tipi di vela, cumprese e cundizioni più difficili.Livellu II: 100N per i giubbotti di salvataggio gonfiabili (70N per i giubbotti di salvataggio in schiuma).Adatta per a navigazione interna è in acqua confinata.

2. Norme di prova naziunali per i giacche di salvezza

GB/T 4303-2008 Giubbotto di salvataggio marittimo GB/T 5869-2010 Lampada per giubbotto di salvataggio GB/T 32227-2015 Giubbotto di salvataggio marino GB/T 32232-2015 Giubbotto di salvataggio per i bambini GB/T 36508-2018 Giubbotto di salvataggio gonfiabile per l'aviazione GB-241731 Giubbotto di salvataggio gonfiabile marino

In tutti i casi, i giacche di salvezza devenu risponde à i normi attuali per u paese d'esportazione è l'attività in quale site impegnatu.

U 13 di lugliu di u 2022, u standard obligatoriu GB 41731-2022 "Marine Inflatable Life Jackets" hè statu liberatu è serà ufficialmente implementatu u 1 di ferraghju 2023.

02 Requisiti di ispezione visuale per i giubbotti di salvataggio gonfiabili marini

1. U culore di giacche di vita inflatable marini (in seguitu chjamati "giacche di vita") deve esse culori aranciu-rossu, aranciu-giallu o culori evidenti.

2. A giacca di salvezza deve esse capace di esse purtata da i dui lati senza distinzione.Se pò esse purtatu solu da un latu, deve esse chjaramente indicatu nantu à a giacca di salvezza.

3. A giacca di salvezza deve avè un chjusu rapidu è faciule à u portatore è fastening rapidu è currettu senza nodu.

4. A giacca di salvezza deve esse marcata cù l'altitudine applicabile è u pesu di u pesu indicatu in a tavula seguente nantu à a so parte ovvia, è a marca "Giacca di salvezza di i zitelli" deve ancu esse marcata per a giacca di salvezza di i zitelli secchi.

s5ery (2)

5. Quandu u sughjettu hè in equilibriu staticu in l'acqua, a superficia tutale di a cinta retroreflective attaccata à a superficia esterna di a giacca di salvezza sopra a superficia di l'acqua ùn deve esse menu di 400 cm, è a cinta retroreflective deve risponde à i requisiti. di a risoluzione MSC481(102) di l'IMO.

6. Se a giacca di vita adulta ùn hè micca pensata per e persone cun un pesu più grande di 140kg è una circunferenza di u pettu più grande di 1750mm, l'accessori adattati devenu esse furnitu per chì a giacca di salvezza pò esse attaccata à tali persone.

7. A giacca di salvezza deve esse cuncepita cù una fila throwable boyante o un altru implementu in modu chì pò esse ligata à una giacca di salvezza purtata da una altra persona in acqua secca,

8. U salvatore deve esse cuncepitu cù un dispositivu d'elevazione o un attache per tirà u purtatore da l'acqua in u battellu di salvezza / balsa o barca di salvezza.

9. U giacca di salvezza deve esse cuncepitu cù un attellu di lampa di giacca di salvezza, chì deve esse capace di scuntrà i bisogni.

10. U giacca di salvezza deve s'appoghjanu nantu à a camera d'aria inflatable cum'è flottabilità, è ùn deve esse micca menu di duie camere d'aria indipendenti, è l'inflazione di qualsiasi di e camere d'aria ùn deve micca affettà u statu di l'altri camere d'aria.Dopu à l'immersione in l'acqua, ci deve esse assai asciuttu duie camere d'aria indipendenti inflated automaticamente, è un dispositivu di inflazione manuale deve esse furnitu à u stessu tempu, è ogni camera d'aria pò esse inflata da a bocca.

11. U giacca di salvezza deve esse in gradu di scuntrà i bisogni currispundenti quandu ogni unu di i camere d'aria perde buoyancy.

03 Requisiti d'ispezione per i giubbotti di salvataggio gonfiabili marini

1 Tessuti rivestiti per camere d'aria gonfiabili

1.1 Adesione di u revestimentu U valore mediu di l'aderenza di u revestimentu seccu è umitu ùn deve esse menu di 50N / 50mm.1,2 A forza di lacrime A forza di lacrime mediu ùn deve esse menu di 35 N. 1,3 Forza di rottura è allungamentu di rottura U valore mediu di forza di rottura secca è umida ùn deve esse menu di 200N, è l'allungamentu di ruttura ùn deve esse più grande di 60%.1.4 Resistenza di flexural crack Dopu à a prova di resistenza di flexural crack, ùn deve esse micca crack visibili o danni.1.5 Solidità di u culore à u fretu A solidità di u culore à u fretu asciuttu è umitu ùn deve esse menu di u gradu 3. 1.6 A solidità di u culore à a luce A solidità di u culore à a luce ùn deve esse menu di u gradu 5. 1.7 A solidità di u culore à l'acqua di mare. ùn esse menu di u gradu 4.

2 cinturione2.1 Forza di ruttura di statu standard A forza di ruttura media ùn deve esse menu di 1600N2.2 A forza di ruttura media dopu à l'anziane ùn deve esse menu di 1600N, è ùn deve esse menu di 60% di a forza di ruttura di u statu standard.

3 Fibbia3.1 Forza di ruttura di statu standard A forza di ruttura media ùn deve esse menu di 1600N.3.2 Forza di ruttura dopu à l'anzianu A forza di ruttura media ùn deve esse menu di 1600N, è ùn deve esse menu di 60% di a forza di rottura in u statu standard.3.3 Forza di rupture dopu à spruzzo di salitu A forza di ruttura media ùn deve esse menu di 1600N, è ùn deve esse menu di 60% di a forza di rupture in u statu standard.

04 Altre esigenze di ispezione per i giubbotti di salvataggio gonfiabili marini

1. Fischiu- U fischiu equipatu cù a giacca di salvezza deve esse capace di fà un sonu in l'aria subitu dopu esse immersa in acqua fresca è cacciatu.U livellu di pressione di u sonu deve ghjunghje à 100 dB (A).- U fischiu deve esse fattu di materiale non metallicu, senza burrs nantu à a superficia, è pò fà un sonu senza s'appoghjanu à qualsiasi ughjettu per spustà.– U fischiu hè appiccicatu à a giacca di salvezza cù un cable sottile, è a piazza ùn deve micca affettà u funziunamentu di a giacca di salvezza, è e mani di u portatore anu da pudè usà.- A forza di u cordone sottile deve risponde à i requisiti di 52 in GB / T322348-2015

2. Ciclu di temperaturaDopu à 10 ciculi di temperatura alta è bassa, inspeccione u salvagente per l'apparenza.U salvagente ùn deve mostra micca segni di danni, cum'è shrinkage, cracking, gonfiore, disintegrazione, o cambiamenti in e proprietà meccaniche.

3. Prestazione gonfiabile- I sistemi di inflazione automatica è manuale deve esse utilizatu per gonfià immediatamente dopu à ogni ciculu di temperatura, è i giacche di salvezza devenu esse cumpletamente gonfiate.- Dopu avè guardatu in un ambiente di alta temperatura di 40 °C è una temperatura bassu di -15 °C per 8 ore, i giacche di salvezza devenu esse cumpletamente gonfiate da u sistema di inflazione manuale.

4. Dopu à u salvatore di perdita di flottabilità hè immersa in acqua fresca per 24 ore, a so perdita di flottabilità ùn deve esse più di 5%.

5. Burn resistenzaA giacca di salvezza hè overfired per 2s.Dopu abbandunà a fiamma, verificate l'aspettu di u salvagente.Ùn deve micca cuntinuà à brusgià per più di 6 s o cuntinuà à funnu.

6. Forza- A forza di u corpu è l'anellu di sollevamentu: u corpu è l'anellu di sollevamentu di a giacca di salvezza duveranu esse capace di sustene a forza di 3200N per 30min senza danni, è a giacca di salvezza è l'anellu di sollevamentu duveranu esse capace di sustene l'azzione di 2400N per 30min senza danni à l'arechje.-Forza di a spalla: a spalla di a giacca di salvezza deve esse capace di sustene a forza di 900N per 30min senza danni, è a spalla di a giacca di salvezza di i zitelli deve esse capace di sustene a forza di 700N per 30min senza danni.

7. Vestitu- Senza guida, u 75% di i sughjetti duveranu mette i giubbotti di salvezza currettamente in 1min, è dopu a guida, u 100% di i sughjetti duveranu mette i giubbotti di salvezza currettamente in 1min.- In e cundizioni di u vestitu di u clima pruvinciale, u 100% di i sughjetti citati in 4.91 deve mette in a giacca di salvezza currettamente in 1min - A prova deve esse realizata usendu giacche di salvezza inflate è micca gonfiate.

8. Prestazione di l'acqua- Restaurazione: Dopu chì u sughjettu porta a giacca di salvezza, u tempu mediu di risturazione ùn deve esse più grande di u tempu di risturazione mediu più 1s quandu porta u giacca di salvezza di riferenza per adulti (RTD).Se ci hè una situazione "non-flip", u numeru di "non-flip" ùn deve esse più di u numeru di volte quandu u RTD hè purtatu.L'RTD deve risponde à i requisiti in IMO MSC.1/Circ1470 - Bilanciu staticu: Quandu u sughjettu hè in equilibriu staticu cù a giacca di salvezza scelta rivolta in sopra, deve risponde à i seguenti requisiti.a) Altezza libera: L'altezza media di tutti i sugetti ùn deve esse menu di l'altezza media di u troncu quandu si porta RTD minus 10mmo b) Angulu di u torsu: L'angolo mediu di u troncu di tutti i sugetti ùn deve esse micca menu di l'angolo mediu di u troncu quandu si porta RTD. minus 10mmo Andate à 10 °-diving è cascate in l'acqua: Dopu à caduta in l'acqua è immerse in un statu di standby cù una giacca di salvezza, u persunale di prova deve risponde à i seguenti requisiti: a) Mantene u persunale di prova in faccia, è u L'altezza libera di tuttu u persunale di prova da a superficia di l'acqua ùn hè micca menu di 5103 Altezza libera media quandu si porta RTD cum'è determinata da a prova minus 15mm: b) a giacca di salvezza ùn si stacca è ùn causa micca ferite à u persunale di prova: c) ùn affetta micca l'acqua prestazione o rottura di una cellula di galleggiabilità: d) ùn provoca micca a caduta o danni di a luce di u giubbotto di salvataggio.- Stabilità: Dopu chì u sughjettu hè in l'acqua, a giacca di salvezza ùn deve micca oscillari da un latu à l'altru per chì a faccia di u sughjettu hè fora di l'acqua.Almenu u listessu numeru di sughjetti in u listessu statu chì quandu porta u RTD.- Natamentu è esce da l'acqua: Dopu à natà per 25 m, u numeru di sughjetti chì portanu giacche di salvezza chì ponu cullà nantu à una zattera di salvezza o una piattaforma rigida 300 mm sopra a superficia di l'acqua ùn deve esse micca menu di 2/3 di u numeru di sughjetti. senza giacche di salvezza.

9. Carica di testa gonfiabileDopu chì u capu inflatable hè sottumessu à una forza di (220±10) N da tutte e direzzione, ùn deve esse micca danni.A giacca di salvezza ùn deve micca fughje l'aria è stà ermetica per 30 minuti.

10.Sottu pressioneA giacca di salvezza in cundizione normale ùn deve esse micca gonfiore o cambiamentu in e proprietà meccaniche dopu avè purtatu una carica di 75 kg, è ùn deve esse micca fuga d'aria.

11. Prestazione di pressione- Overpressure: U salvagente deve esse capace di sustene a pressione interna eccessiva à a temperatura di l'ambienti.Hè deve esse intactu è mantene sta pressione per 30min.-Valvola di liberazione: Se u salvatore hè furnutu cù una valvula di liberazione, deve esse capace di assicurà chì a pressione eccessiva hè liberata.A giacca di salvezza deve esse intacta è mantene a so pressione per 30 minuti, ùn mostra micca segni di danni cum'è rupture, gonfiore o cambiamentu in e proprietà meccaniche, è ùn deve micca dannà visibilmente e parti gonfiabili.- Ritenzione di l'aria: A camera d'aria inflatable di a giacca di salvezza hè piena d'aria, è posta à a temperatura di l'ambienti per 12 ore, a caduta di pressione ùn deve esse più di 10%.

12.Parti metalliche- E parti metalliche è cumpunenti nantu à i giacche di salvezza duveranu esse resistenti à a corrosione di l'acqua di mare.Dopu à a prova di spruzzo di sali in cunfurmità cù 5.151, e parti metalliche ùn mostranu micca corrusione o influenza evidenti nantu à l'altri parti di a giacca di salvezza è ùn anu micca degradate a prestazione di a giacca di salvezza.- Quandu e parti metalliche di a giacca di salvezza sò posti à una distanza di 500 mm da a bussola magnetica, l'influenza di e parti metalliche nantu à a bussola magnetica ùn deve esse più di 5 °.

13. Impedisce a mis-inflazioneA giacca di salvezza deve avè a funzione di impedisce l'inflazione accidentale.Questi sopra sò i normi di ispezione per i giacche di salvataggio esportati in l'Unione Europea, i Stati Uniti, i normi naziunali pertinenti per i giacche di salvezza, è i requisiti di materiale, apparenza è ispezione in situ per i giacche di salvataggio gonfiabili gonfiabili marini naziunali.


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.