certi pirsuni sò in fallimentu, certi pirsuni pirdennu ordini di 200 milioni

Cum'è un trader straneru chì hè stata in l'affari per parechji anni, Liu Xiangyang hà lanciatu successivamente i prudutti da più di 10 cinture industriali caratteristiche, cum'è vestiti in Zhengzhou, turismu culturale in Kaifeng, è porcellana Ru in Ruzhou, à i mercati d'oltremare.Parechje centinaia di milioni, ma una epidemia chì hà iniziatu à principiu di u 2020 hà purtatu l'affari originali di u cummerciu esteru à una fine brusca.

suedutu

E difficultà di l'industria è u calatu di u rendiment di a cumpagnia anu fattu Liu Xiangyang cunfusu è cunfusu, ma avà, ellu è a so squadra anu trovu una nova direzzione, circannu di risolve certi "punti di dolore" core in u cummerciu esteru per mezu di u novu stabilitu ". fabbrica digitale".

Di sicuru, ùn hè micca solu Liu Xiangyang chì trasformanu e persone di u cummerciu esteru.In fatti, più imprenditori di u cummerciu esteru chì sò stati in prima linea di u cummerciu esteru per un bellu pezzu in u Delta Superiore è u Delta di u Fiume Pearl acceleranu u ritmu di trasfurmazioni.

Difficile

A cità di Shiling in Huadu District, Guangzhou hè ben cunnisciuta cum'è a "Capitale di a pelle".Ci sò 8 000 o 9 000 pruduttori di marroni in a cità, a maiò parte di i quali anu affari di cummerciu esteru.In ogni casu, una nova epidemia di a corona hà purtatu à A vendita di parechje imprese lucali di cuoio di cumerciu straneru hè stata disturbata, l'ordine di u cummerciu esteru hè cascatu drasticamente, è l'inventariu di u passatu hè diventatu una carica stranded in u magazzinu.Alcune imprese avianu inizialmente 1 500 travagliadori, ma per via di a forte calata di ordini, anu da licenziari à 200 persone.

Una scena simile hè accaduta ancu in Wenzhou, Zhejiang.Alcune cumpagnie di u cummerciu esteru lucale è di e calzature OEM anu ancu scontru crisi cum'è u chjusu è u fallimentu per l'impattu di l'ambiente internaziunale è l'epidemie.

Ricordendu l'impattu di l'epidemie in l'industria di u cummerciu esteru in l'ultimi anni, Liu Xiangyang hà dettu chì u costu di logistica, "da i 3 000 dollari americani originali per cuntainer, hè cresciutu à più di 20 000 dollari americani".Ciò chì hè più fatale hè chì hè difficiule di espansione novi clienti d'oltremare, è i vechji Clienti cuntinueghjanu à perde, chì eventualmente hà purtatu à una calata cuntinua di l'affari di u cummerciu esteru.

U portavoce di u Ministeru di u Cummerciu, Shu Jueting, hà dettu una volta chì alcune imprese di u cummerciu esteru sò affettate da l'epidemie è affruntate à prublemi in scena cum'è a pruduzzione è u funziunamentu bluccati è a logistica è u trasportu cattivi.À u listessu tempu, i prublemi cum'è l'aumentu di i costi di a materia prima, u poviru trasportu transfrontaliero è i colli di buttiglia di a catena di supply chain ùn sò micca stati fundamentalmente alleviati, è l'imprese di cummerciale straneru, in particulare e piccule è medie imprese, sò affruntendu una pressione operativa più grande.

Xia Chun è Luo Weihan, economisti capu di Yinke Holdings, anu scrittu ancu un articulu in Yicai.com, chì indicanu chì sottu à l'impattu di l'epidemie, a catena industriale glubale è a catena di furnimentu chì sò stati cuncepiti è custruiti da l'omu dapoi decennii sò particolarmente fragile.L'imprese di u cummerciu esteru, in particulare e piccule è medie imprese chì si cuncentranu nantu à l'industrii di fascia media à bassa, sò più sensibili, è qualsiasi scossa apparentemente minore pò purtà un colpu devastanti per elli.In u cuntestu di a complicata situazione domestica è internaziunale, a prosperità di l'imprese di u cummerciu esteru hè luntanu.

Dunque, quandu i dati di importazione è esportazione di a Cina per a prima mità di u 2022 sò stati liberati u 13 di lugliu, Liu Xiangyang hà truvatu chì, ancu s'ellu u valore tutale di l'importazione è l'esportazione di merchenzie in a prima mità di u 2022 era di 19,8 trilioni di yuan, un annu dopu. -aumentu di l'annu di 9,4%, ma assai di l'aumentu hè cuntribuitu da l'energia è i cummerci in massa.In particulare, in l'affari di u cummerciu esteru di i picculi è mediani imprese, ancu s'è certi industrii sò ricuperate, ci sò sempre assai imprese di cummerciu esteru di picculi è mediani chì si battenu in a situazione.

L'ultime dati da l'Amministrazione Generale di e Dogane mostranu chì da ghjennaghju à ghjugnu di questu annu, l'ordine di cummerciu esteru hè cascatu in l'industrii di i beni di cunsumu cumpresi l'apparecchi domestici è i telefuni mobili.Frà elli, l'apparecchi di a casa sò cascati da 7,7% annu à l'annu, è i telefoni cellulari sò cascati da 10,9% annu à l'annu.

In u mercatu di i picculi commodities in Yiwu, Zhejiang, chì principarmenti esporta picculi commodities, alcune cumpagnie di cummerciale straneru anu ancu infurmatu chì e diverse incertezze causate da l'epidemie ripetute anu causatu a perdita di ordini à grande scala, è alcune cumpagnie anu ancu previstu di chjude.

Punti di dolore

"I prudutti cinesi, à l'ochji di l'imprese stranieri, sò più interessati à a" efficienza di costu ".Liu Jiangong (pseudonimo), u cumpagnu di Liu Xiangyang, hà dettu chì in u risultatu, l'affari stranieri chì compranu prudutti in Cina paragunanu ancu i prezzi in ogni locu.Vede quale hà u prezzu più prezzu.Cite 30, cita 20, o ancu 15. À a fine di u prezzu, quandu l'affari straneru calcula, ancu u costu di a materia prima ùn hè micca abbastanza, allora cumu pò esse pruduciutu?Ùn sò micca solu interessate in a "costu-efficacità", ma sò ancu preoccupati di esse shoddy.Per ùn esse ingannatu, mandaranu a ghjente o affidanu un terzu per "squat" in l'attellu..

Questu rende difficiule di guadagnà a fiducia trà l'affari stranieri è e fabbriche domestiche.L'affari stranieri sò preoccupati di a qualità di u produttu.Alcune fabbriche domestiche, per uttene ordini, anu ancu "sposu è veste".Appendi lu in un attellu chì pare più grande.

Liu Xiangyang hà dettu chì quandu i "stranieri" facenu dumande nantu à l'acquistu di merchenzie, anu da dumandassi nantu à tutte e fabbriche chì ponu cunnosce è cumprà.Hè diventatu cattivi soldi chì caccianu boni soldi, è ancu l'affari stranieri sentenu chì hè "inaffidabile bassu".U prezzu hè digià assai bassu, è s'ellu ci hè un prufittu, si pò esse fattu solu quandu i metudi di prova esistenti ùn pò detect lu.Ridutta.

In u risultatu, certi imprenditori stranieri inquieti pensanu à "fabbriche squatting", ma hè impussibile di guardà 24 ore à ghjornu, è à u stessu tempu, hè impussibile di capisce cù precisione a rata di errore di i prudutti.

"Ciò chì noi (l'imprese industriali) facemu in u passatu era di scartà u pruduttu o di cumunicà direttamente cù u cliente, riduce un scontu, è carica menu", hà dettu ancu Liu Jiangong.Ci sò ancu certi fabbriche chì simpricimenti ammuccianu.S'ellu hè shoddy, s'ellu ùn li dite micca (affari stranieri) chì pò aduprà senza prublemi, allora noi (imprese industriali) scapperemu di u disastru."Questu hè u metudu cumunimenti utilizatu in a fabricazione tradiziunale".

In u risultatu, l'affari straneri anu ancu più paura di fidà di e fabbriche.

Liu Xiangyang hà trovu chì dopu à un ciculu viziosu, cumu per guadagnà a fiducia è esse fiducia hè diventatu u più grande ostaculu in l'industria di u cummerciu esteru.L'ispezioni in situ è ​​l'ispezioni in fabbrica sò quasi diventate un passu inevitabbile per l'affari stranieri per cumprà in Cina.

Tuttavia, l'epidemie chì hà iniziatu à u principiu di u 2020 hà fattu stu tipu di relazione cummerciale chì vede crede difficiuli di ottene.

Liu Xiangyang, chì hè principarmenti ingaghjati in u cummerciu esteru, prestu scupertu chì l'uraganu causatu da a farfalla causata da l'epidemie hà causatu pèrdite à ellu stessu - un ordine cù una quantità tutale di quasi 200 milioni di dollari statu mandatu;I piani di acquisto sò stati ancu annullati per via di l'epidemie.

"Se l'ordine puderia esse finitu in quellu tempu, ci saria sicuramente un prufittu di decine di milioni di yuan".Liu Xiangyang hà dettu chì per questu ordine, hà cumunicatu cù l'altru partitu per più di a mità d'annu, è l'altru partitu hà ancu volatu in Cina parechje volte., Accumpagnatu da Liu Xiangyang è altri, andavanu à a fabbrica per inspeccionà a fabbrica parechje volte.Infine, i dui partiti anu firmatu un accordu à a fine di u 2019.

U primu ordine per pruvà u prucessu di sdoganamentu hè statu emessu prestu, cù una quantità di centinaie di millaie di dollari.In seguitu, secondu u pianu, u paese mandarà a ghjente à squat in a fabbrica per scuntrà a produzzione di ordini successivi.Indovinate chì, l'epidemie hè ghjunta.

Se ùn pudete micca vede l'arrivu di a materia prima cù i vostri ochji, è ùn pudete micca vede a produzzione di l'ordine cù i vostri ochji, l'altru partitu ùn preferirebbe micca cumprà.Da u principiu di 2020 à lugliu 2022, l'ordine hè statu ritardatu una volta è una volta.

Finu a ora, ancu Liu Xiangyang ùn hè statu capaci di cunfirmà se l'altra parte hà da cuntinuà à avanzà l'ordine di quasi 200 milioni di dollari americani.

"Saria fantasticu s'ellu ci era una fabbrica induve l'affari stranieri puderanu pusà in l'uffiziu è 'squat una fabbrica' in linea".Liu Xiangyang hà pensatu à questu, è hà cuminciatu à dumandà attornu, vulendu caccià a situazione attuale di u cummerciu esteru tradiziunale.Ciò chì hà pensatu era cumu Per guadagnà più a fiducia di l'affari stranieri, aghjurnà u cummerciu esteru tradiziunale, è trasfurmà e fabbriche tradiziunali in "fabbriche digitale".

Per quessa, Liu Xiangyang è Liu Jiangong, chì hà studiatu fabbriche digitale per 10 anni, si sò riuniti è stabiliscenu inseme u Yellow River Cloud Cable Smart Technology Co., Ltd. (in seguitu chjamatu "Yellow River Cloud Cable"), è utilizatu questu cum'è u "sicretu" per scopre a trasfurmazioni di u cummerciu esteru di cable elettronicu.armi".

Trasfurmà

Liu Xiangyang hà dettu chì in tradiziunali cumerciu straneru, ci sò dui maneri di ottene i clienti, in ligna, attraversu piattaforme cum'è Ali International, offline, à traversu i distributori stranieri, ma per transazzione ordine, tramindui manere pò vede solu i prudutti nanu.I dati di fabbrica in tempu reale ùn ponu micca esse visualizati à i clienti.

Tuttavia, per u Yellow River Cloud Cable, ùn pò micca solu apre a fabbrica digitalizzata à i clienti in tempu reale, ma ancu mostra a dati in tempu reale di più di 100 nodi in u prucessu di produzzione di cable, quali specificazioni, materiali è materie prime sò. utilizatu, è quandu l'equipaggiu deve esse usatu.U funziunamentu è u mantenimentu, quantu tempu finu à chì l'ordine hè finitu, pò esse affissatu in tempu reale attraversu u fondu di l'urdinatore.

"In u passatu, l'affari straneri avianu da andà à l'attellu per vede e dati.Avà, quandu accendenu l'urdinatore, ponu vede i dati in tempu reale di ognunu di i nostri dispositi.Liu Jiangong hà utilizatu una analogia viva per dì chì avà, i clienti vedenu U prucessu di produzzione di un pruduttu hè cum'è u ciclu di vita di una persona.Da u nàscita di u zitellu à u sviluppu è a crescita, pò esse vistu in un sguardu: partendu da una pila di ramu, l'urìgine è a cumpusizioni di sta pila, è dopu à i punti currispundenti dopu à ogni node.I dati di pruduzzione, i paràmetri, è ancu i video è e stampe in tempu reale, i clienti ponu vede in tempu reale attraversu u fondu di l'urdinatore."Ancu s'ellu hè un pruduttu substandard, pò esse deduciutu à u reverse, quale ligame hà causatu, sia a temperatura di l'equipaggiu, o l'operazione illegale di i travagliadori, o a materia prima senza qualificazione stessu".

Una estremità ligami cù fabbriche intelligenti, è l'altra estremità sviluppa u cummerciu digitale.Liu Xiangyang hà dettu chì a so nova piattaforma hà più di 10 fabbriche auto-operate è OEM, un sistema cumpletu d'ispezione è d'ispezione, un sistema cumpletu di cuntrollu di qualità, è un sistema di tracciabilità IoT cumpletu.Dunque, ancu s'ellu hè solu in linea per più di un mesi, hà attiratu l'attenzione trà l'affari straneri.Certi di i vechji clienti chì anu cooperatu per parechji anni anu ancu espresu a so intenzione di cooperà."Attualmente, a quantità di dumande hà righjuntu più di 100 milioni di dollari americani".Liu Xiangyang hà dettu à Yicai.com.

Tuttavia, Liu Jiangong hà ancu ammissu chì a so pratica industriale in Internet basata nantu à e fabbriche digitale hè sempre un pocu "altu è bassu", "Alcuni culleghi mi anu avvicinatu in privatu è dissenu chì avete toltu i 'mutande' di a vostra fabbrica, è in u futuru, pudete Ùn fate micca scherzi se vulete ", l'altra parte hà ancu dettu à Liu Jiangong mezzu scherzante, i vostri dati sò cusì trasparenti, fate attenzione quandu u dipartimentu fiscale vene à voi.

Ma Liu Xiangyang hè sempre determinatu, "A digitalizazione di e fabbriche hè sicuramente una tendenza imparable.Solu abbracciandu a tendenza pudemu sopravvive.Fighjate, ùn avemu micca vistu u sole chì nasce avà ".

È alcuni di i so contraparti di cumerciu straneru anu cuminciatu à sviluppà e-commerce transfruntier per caccià a situazione.

Una sucietà di scarpi in Wenzhou, Pruvincia di Zhejiang, cù una storia di u cummerciu esteru di scarpi di marca per più di 20 anni, hà vistu chì i so cumpagni eranu in una crisa di chjusu è fallimentu, è hà cuminciatu à capisce chì per sopravvive, ùn deve micca solu. s'appoghjanu nantu à i profitti magro di u cummerciu esteru, ma deve espansione i canali di vendita domestica, tene i canali di vendita è i prudutti in i so mani.

"L'affari di u cummerciu esteru pare esse grande è stabile, ma in fattu, u prufittu hè assai magre.Hè assai prubabile chì un incidente subitu perderà uni pochi anni di risparmiu ".U sgiò Zhang, u rispunsevule di a cumpagnia, hà dettu chì per questu mutivu, sò in Alibaba, Douyin, etc. A piattaforma hà apertu un flagship store è hà iniziatu una nova catena industriale è trasfurmazioni digitale.

"A trasfurmazioni digitale m'hà datu una nova speranza per a crescita".Ellu disse chì in u passatu, quandu facia u cummerciu esteru, un ordine hà ricevutu milioni di pariglii di scarpi, ma u prufittu era assai bassu è u periodu di contu era assai longu.Avà, intruducendu "ordini chjuchi" U metudu di produzzione di "reverse rapidu" hà cuminciatu da l'ordine di cintunari di millaie di scarpi, è avà una linea di 2 000 pariglii di scarpi pò esse apertu.U metudu di pruduzzione hè più flexible, chì ùn solu ùn evita u risicu di l'inventariu di l'inventariu, ma ancu hà un margine di prufittu più altu ch'è prima..

"Avemu fattu u cummerciu esteru per più di 20 anni.Dopu l'epidemie, avemu cuminciatu à spiegà u mercatu domesticu ".A Sra Xie, a persona incaricata di una cumpagnia in a Pruvincia di Guangdong chì hè specializata in i prudutti di campeghju all'apertu, hà dettu chì, ancu s'è l'epidemie hà causatu difficultà per l'affari di u cummerciu esteru di a cumpagnia, quandu a cumpagnia si trasformò in vendite domestiche, Just cavalca u ventu di u livante di camping, avà, a vendita mensili di a marca propria di a cumpagnia hà guasi radduppiatu annu à annu.


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.