l'ultime infurmazione nantu à a nova regulazione di u cummerciu esteru in nuvembre

uyrtd

Novi rigulamenti nantu à u cummerciu esteru chì saranu implementati da u 1 di nuvembre. E misure di vigilanza doganali per e merchenzie in transitu seranu implementate.2. L'impurtazione o a pruduzzione di e-cigarettes seranu imposte una tassa di cunsumu di 36%.3. A nova regulazione di l'UE nantu à i pesticidi biologichi entre in vigore.L'esportazione di pneumatici 5. U Brasile hà publicatu regulamenti per facilità l'impurtazione di merchenzie straniere da l'individui 6. Turchia hà cuntinuatu à impone misure di salvaguardia à u filatu di nylon impurtatu 7. I certificati di registrazione elettroniche per i dispositi medichi sò stati implementati cumplettamente 8. I Stati Uniti anu rivisatu u Regolamentu di l'Amministrazione di l'Esportazione 9. L'Argentina hà ancu rinfurzatu u cuntrollu di l'impurtazioni 10. A Tunisia implementa l'ispezione preventiva di l'impurtazioni 11. Myanmar lancia a Tariffa Doganale di Myanmar 2022

1. Misure di Supervisione Doganale per Merchandise di Transitu Entranu in Implementazione Da u 1 di nuvembre di u 2022, entra in a "Misure di Supervisione Doganale di a Republica Populare Chine per a Mercanzia in transitu" (Amministrazione Generale di l'Ordine Doganale No. 260) formulata da l'Amministrazione Generale di Dogana. effettu.E misure stipulanu chì e merchenzie in transitu sò sottumessi à a surveglianza doganale da u mumentu di l'entrata à a surtita;e merchenzie di transitu saranu trasportate fora di u paese solu dopu chì sò state verificate è scritte da a dogana in u locu di uscita à l'arrivu à u locu di uscita.

2. L'impurtazione o a pruduzzione di e-cigarettes seranu imposte una tassa di cunsumu di 36%.

Ricertamenti, u Ministeru di Finanze, l'Amministrazione Generale di e Dogane è l'Amministrazione Statale di Tassazione anu publicatu u "Annunziu nantu à l'imposta di cunsumu nantu à i cigarettes elettroniche".L'"Annunziu" include e-cigarettes in u scopu di a cullizzioni di l'impositu di u cunsumu, è aghjunghje un sub-elementu e-cigarette sottu à l'articulu di l'impositu di u tabacco.E-cigarettes adoptanu u metudu di i prezzi ad valorem per calculà l'impositu.A tarifa di l'impositu per u ligame di produzzione (importazione) hè 36%, è a tarifa di l'impositu per u ligame all'ingrossu hè 11%.I contribuenti chì esportanu e-cigarettes sò sottumessi à a pulitica di rimborsu di l'impositu à l'esportazione (esenzione).Aghjunghjite e-cigarettes à a lista non esentata di merchenzie impurtate in u mercatu mutuale di frontiera è raccoglie i tassi secondu a regulazione.Questu annunziu serà implementatu da u 1 di nuvembre di u 2022.

3. I novi rigulamenti di l'UE nantu à i biopesticidi entranu in vigore In parte di i sforzi per riduce a fiducia di i pesticidi chimichi, a Cummissione Europea in Aostu hà aduttatu novi regule destinate à aumentà l'approvvigionamentu è l'accessu à i prudutti biologichi di prutezzione di e piante, chì entreranu in vigore in Novembre. 2022, secondu a Camera di Cummerciu Chine per l'Importazione è l'Esportazione di Minerali è Chimici.U novu regulamentu hà u scopu di facilità l'appruvazioni di i microorganismi cum'è sustanzi attivi in ​​i prudutti di prutezzione di e piante.

4. L'Iran apre ogni tipu d'esportazioni di pneumatici Sicondu u situ web di u Ministeru di u Cummerciu, l'Agenzia di Notizie Fars hà infurmatu u 26 di settembre chì l'Uffiziu d'Esportazione Doganale Iraniana hà publicatu un avvisu à tutti i dipartimenti di l'infurzazioni doganali in u stessu ghjornu, aprendu l'esportazione di vari tipi di pneumatici, cumpresi pneumatici di gomma pisanti è ligeri, da avà.

5. Brazil Issues Regolamenti per Facilità l'Importazioni Individuali di Merchenzie Straniere Sicondu l'Uffiziu Ecunomicu è Cumerciale di l'Ambasciata Chine in Brasile, l'Uffiziu Federale di Fiscalità brasiliana hà publicatu a guida normativa N ° 2101, chì permette à l'individui di impurtà merchenzie acquistate fora in Brasile cù u assistenza di l'impurtatori.Sicondu i regulamenti, ci sò dui modi per l'importazione persunale di merchenzie.U primu modu hè "impurtate in u nome di l'individui".E persone fisiche ponu cumprà è impurtà merchenzie in Brasile in i so nomi cù l'aiutu di l'importatore in u sdoganamentu.Tuttavia, stu modu hè limitatu à l'impurtazione di merchenzie ligati à l'occupazione persunale, cum'è arnesi è opere d'arte.U sicondu modu hè "impurtazione per ordine", chì significa impurtà merchenzie straniere per ordini cù l'aiutu di l'impurtatori.In casu di transazzione fraudulenta, a dogana hà da pudè ritene e merchenzie pertinenti.

6. Turchia cuntinueghja à impone u duvere di salvaguardia à u filatu di nylon impurtatu U 19 d'ottobre, u Ministeru di u Cummerciu di Turchia hà publicatu l'annunziu N ° 2022/3, facendu e prime misure di salvaguardia per i filati di nylon impurtati (o altre poliamide).I prudutti sò sottumessi à l'impositu di misure di salvaguardia per un periudu di 3 anni, di quale l'ammontu di l'impositu per a prima fase, vale à dì da u 21 di nuvembre di u 2022 à u 20 di nuvembre di u 2023, hè 0,07-0,27 $ US / kg.L'implementazione di e misure hè sottumessa à l'emissione di u decretu presidenziale turcu.

7. Implementazione cumpleta di u certificatu di registrazione elettronica di i dispositi medichi L'Amministrazione statale di l'alimentariu è di a droga hà publicatu recentemente u "Annunziu nantu à l'implementazione cumpleta di i Certificati di Registrazione Elettronica per i Dispositivi Medici" (in seguitu chjamatu "Annunziu"), affirmannu chì basatu annantu à u riassuntu. di l'emissione è l'applicazione di u pilotu precedente, hè statu decisu dopu a ricerca chì, à partesi da u 1 di nuvembre di u 2022, implementa cumplettamente u certificatu di registrazione elettronica di i dispositi medichi.L'"Annunziu" hà indicatu chì per stimulà ulteriormente a vitalità di u sviluppu di l'attori di u mercatu è furnisce l'imprese cù servizii di guvernu più efficaci è convenienti, l'Amministrazione Statale di l'Alimentazione è di Drug hà da pruvà l'emissione di certificati di registrazione per a Classe III domestica è Classe II impurtata. è i dispositi medichi di Classe III in uttrovi 2020. È hà liberatu gradualmente i documenti di cambiamentu di u certificatu di registrazione associati à u certificatu di registrazione elettronicu in modu pilotu.Avà 14,000 certificati di registrazione elettronica di dispositivi medichi è 3,500 documenti di cambiamentu di certificati di registrazione sò stati emessi.L'"Annunziu" clarifica chì u scopu di l'emissione di u certificatu di registrazione elettronica di u dispositivu medicale hè da u 1 di nuvembre di u 2022, i certificati di registrazione è i documenti di cambiamentu di registrazione per a Classe III domestica, i dispositi medichi importati di Classe II è Classe III appruvati da u Statu Food. è l'amministrazione di droghe.U certificatu di registrazione elettronica di u dispositivu medicale hà u listessu effettu legale cum'è u certificatu di registrazione di carta.U certificatu di registrazione elettronicu hà funzioni cum'è a consegna immediata, u recordatori SMS, l'autorizazione di licenza, a ricerca di scansione di codice, a verificazione in linea è a spartera in tutta a rete.

8. I Stati Uniti Amends i Regolamenti di l'Amministrazione di l'Esportazione Qualchi ghjorni fà, u Dipartimentu di Cummerciu di i Stati Uniti hà annunziatu a rivisione di u Regolamentu di l'Amministrazione di l'Exportazione di i Stati Uniti per aghjurnà e misure di cuntrollu di l'esportazione in Cina è aghjurnà i cuntrolli di l'esportazione di semiconductor in Cina.Ùn hà micca solu aghjustatu articuli cuntrullati, ma ancu allargatu i cuntrolli di l'esportazione chì implicanu supercomputer è l'usu finale di a produzzione di semiconduttori.U stessu ghjornu, u Dipartimentu di Cummerciu di i Stati Uniti hà aghjustatu 31 entità chinesi à a "lista micca verificata" di cuntrolli di l'esportazione.

9. L'Argentina rinforza ancu i cuntrolli di l'impurtazioni

L'Argentina hà rinfurzatu ancu a supervisione di l'impurtazioni per riduce u flussu di riserve di valuta straniera.I novi misure di u guvernu argentina per rinfurzà a supervisione di l'impurtazione includenu: -Certificà s'ellu a scala di l'applicazione di l'impurtazione di l'impurtatore hè in linea cù i so risorse finanziarii;-Ubligatoriu à l'importatore di designà solu un contu bancariu per u cummerciu esteru;-Ubligatoriu di l'importatore per cumprà u dollaru americanu è altre muniti di riserva da u bancu cintrali U timing hè più precisu.- E misure pertinenti sò previste per entra in vigore u 17 d'ottobre.

10. Tunisia implementa inspezioni prima nantu à l'impurtazioni Qualchi ghjorni fà, u Ministeru Africanu di u Cummerciu è u Sviluppu di l'Esportazioni, u Ministeru di l'Industria, Mine è Energia è u Ministeru di a Salute hà publicatu recentemente una dichjarazione, annunziendu ufficialmente a decisione di aduttà un sistema di pre-ispezione per i prudutti impurtati, è à u listessu tempu stipulanu chì i prudutti devenu esse impurtati direttamente da e fabbriche prodotte in u paese di esportazione.L'altri regulamenti includenu e fatture chì devenu esse furnite à l'autorità competenti, cumpresu u Ministeru di u Cummerciu è u Sviluppu di l'Esportazione, u Ministeru di l'Industria, Mine è Energia, è l'Autorità Naziunale di Sicurezza Alimentare.L'impurtatori anu da presentà l'infurmazioni d'importazione cumpresi i seguenti documenti à l'agenzii pertinenti: fatture furnite da fabbriche d'esportazione, certificati di qualificazione di persona giuridica di fabbrica emessi da u paese d'esportazione è certificati d'autorizazione per attività cummerciale, prova chì i fabbricanti anu aduttatu sistemi di gestione di qualità, etc.

11. Myanmar lancia l'annunziu 2022 di a Tariffa Doganale Myanmar N ° 84/2022 di l'Uffiziu di u Ministru di Pianificazione è Finanze di Myanmar è a Direttiva Interna N ° 16/2022 di l'Uffiziu Doganale hà annunziatu chì a Tariffa Doganale Myanmar 2022 (Dogana 2022). Tariffa di Myanmar) serà lanciata da u 18 d'ottobre di u 2022.

guida 21


Tempu di Postu: 28-Nov-2022

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.