l'ultime infurmazione nantu à a nova regulazione di u cummerciu esteru in settembre

L'ultime infurmazioni nantu à i novi rigulamenti di u cummerciu esteru in settembre, è i rigulamenti aghjurnati nantu à l'importazione è l'esportazione di prudutti in parechji paesi

In settembre, una serie di novi rigulamenti di u cummerciu esteru sò stati implementati, chì implicanu restrizioni à l'importazione è l'esportazione di i prudutti è l'aghjustamenti di tariffu in l'UE, Pakistan, Turchia, Vietnam è altri paesi.

#Nuvelli Regolamenti Novi rigulamenti di u cummerciu esteru chì saranu implementati da u 1 di sittembri. I surcharges di barge seranu prelevati in Europa da u 1 di settembre.

2. L'Argentina hà fattu decisioni preliminari anti-dumping nantu à l'aspiratori di China.

3. Turchia hà risuscitatu i tariffi d'impurtazione nantu à certi veiculi elettrici.

4. Proibizione d'importazione di u Pakistan nantu à i beni di lussu

5. Amazon aghjurnà u prucessu di spedizione FBA

6. Sri Lanka suspende l'importazione di più di 300 merchenzie da u 23 d'aostu

7. Strumenta di l'acquistu internaziunale di l'UE entra in vigore

8. Ho Chi Minh City di Vietnam implementa novi carichi di usu di l'infrastruttura portuali

9. Nepal principia Condizionalmente permette impurtazioni vittura

1. Da u 1u di sittembri, l'Auropa impone un surtassa di barge

Affettatu da u clima estremu, u livellu di l'acqua in a sezione chjave di u Renu, a via d'acqua più impurtante in Europa, hè cascatu à livelli estremamente bassi, chì hà ancu purtatu l'operatori di barge à impone restrizioni di carica di carichi nantu à e barche in u Renu è impone un massimu. di 800 dollari americani / FEU.Supplementu di barca.

Portu di New York-New Jersey per incaricà tariffi di sbilanciamentu di u containeru da u 1 di settembre

L'Autorità Portuaria di New York-New Jersey hà annunziatu chì implementerà una tarifa di sbilanciamentu di u containeru u 1 di settembre di questu annu per i cuntenituri pieni è vioti.Per riduce u grande backlog di cuntenituri vacanti in u portu, liberate u spaziu di almacenamento per i cuntenituri impurtati, è trattà cù u voluminu record di trasportu purtatu da u trasferimentu di merchenzie nantu à a costa occidentale.

2. L'Argentina rende una decisione antidumping preliminare nantu à l'aspiratori cinesi

U 2 d'Agostu di u 2022, u Ministeru di Produzzione è Sviluppu di l'Argentina hà publicatu l'annunziu n ° 598/2022 di u 29 di lugliu di u 2022, in quantu à l'aspiratori originari di Cina (spagnolu: Aspiradoras, con motor eléctrico incorporado, de potencia inferior o igual a 2.500 W). y de capacidad del depósito o bolsa para el polvo inferior o igual a 35 l, excepto aquellas capaces de funcionar sin fuente externa de energía y las diseñadas para conectarse al sistema eléctrico de vehículos automóviles) ha pronunciado una decisión preliminar positiva sobre antidumping, Hè statu regulatu chì un daziunamentu anti-dumping pruvisoriu di 78,51% di u prezzu di u liberu à bordu (FOB) deve esse impostu à i prudutti implicati.E misure entreranu in vigore da a data di l'annunziu è seranu valide per 4 mesi.

U pruduttu implicatu hè un aspiratore cù una putenza di menu o uguale à 2.500 watt, un saccu di polvera o un cuntainer di raccolta di polveri di menu o uguale à 35 litri, è un mutore elettricu integratu.Aspiratori chì operanu cù una fonte di energia esterna è sò pensati per esse cunnessi à u sistema elettricu di un veiculu di mutore.

3. Turkey Raises Tariffe d'Importazione nantu à Certi Veiculi Elettrichi

Turchia hà publicatu un decretu presidenziale in a Gazzetta di u Guvernu u 27 di lugliu, aghjunghjendu una tarifa addiziale di 10% à i veiculi elettrici impurtati da l'unione non doganale o da i paesi chì ùn anu micca firmatu un accordu di cummerciale liberu, cù effettu immediatu.I veiculi elettrici impurtati da a Cina, u Giappone, i Stati Uniti, l'India, u Canada è u Vietnam aumenteranu u prezzu di e tariffi supplementari.Inoltre, i tariffi nantu à i veiculi elettrici impurtati da a Cina è u Giappone sò stati elevati da 20%.Insiders di l'industria in u paese hà dettu chì affettatu da questu, u prezzu di i veiculi elettrici cunnessi aumenterà da almenu 10%, è u Tesla Model 3 fabricatu in a pianta di Shanghai è vindutu à Turchia serà ancu applicatu.

4. U Pakistan elimina a pruibizione di impurtazioni di beni micca essenziali è di lussu

U 28 di lugliu, ora lucale, u guvernu pakistanesu hà rializatu a pruibizione di l'impurtazioni di beni micca essenziali è di lussu chì principia in maghju.E restrizioni d'importazione nantu à e vitture cumpletamente assemblate, i telefoni cellulari è l'apparecchi domestici continueranu.

L'impurtazioni totali di merchenzie pruibite sò cascate di più di 69 per centu, da $ 399,4 milioni à $ 123,9 milioni, per via di a pruibizione di impurtazioni di beni non essenziali è di lussu, u Ministeru di Finanze hà dettu in una dichjarazione.A pruibizione hà ancu avutu un impattu nantu à e catene di furnimentu è u retail domesticu.

U 19 di maghju, u guvernu pakistanesu hà annunziatu una pruibizione di l'impurtazione di più di 30 beni micca essenziali è di lussu in un sforzu di stabilizzà e riserve di valuta stranera diminuite è l'aumentu di e fatture d'importazione.

settembre 1

5. Amazon Updates FBA Prucessu di spedizione

Amazon hà annunziatu in u ghjugnu nantu à e stazioni di i Stati Uniti, l'Europa è u Giappone chì fermarà ufficialmente u prucessu di "invia / rifornimentu" esistenti da u 1 di settembre è attivà un novu prucessu "Mandà à Amazon".

Da a data di l'annunziu, quandu i venditori creanu novi spedizioni, u sistema dirigerà u prucessu à "Send to Amazon" per automaticamente, è i venditori ponu ancu accede à "Send to Amazon" da a fila di spedizione per elli stessi.

I venditori ponu cuntinuà à aduprà u vechju flussu di travagliu per creà novi spedizioni finu à u 31 d'aostu, ma dopu à u 1 di settembre, "Send to Amazon" serà l'unicu prucessu per creà spedizioni.

Hè da nutà chì tutti i spedizioni creati da u vechju prucessu di "navi / rifornimentu" sò ancu sensibili à u tempu.A scadenza data da Amazon hè u 30 di nuvembre, è u pianu di spedizione chì hè statu creatu prima di questu ghjornu hè sempre validu.Pò esse editatu è processatu.

6. Da u 23 d'aostu, Sri Lanka suspenderà l'impurtazione di più di 300 tipi di merchenzie

Sicondu u 23 d'Agostu, u Ministeru di Finanze di Sri Lanka hà publicatu un bulletin di u guvernu, decisu di suspende l'impurtazione di cioccolata, iogurt, è prudutti di bellezza elencati sottu u codice HS 305, secondu a Ricerca Standard di l'Asia Suduali è e Misure di Cummerciu di Tecnulugia di Chengdu. Reguli di cuntrollu di l'importazione è di l'esportazione N ° 13 di 2022. È più di 300 tipi di merchenzie cum'è vestiti.

7. U Strumentu di l'acquistu internaziunale di l'UE entra in vigore

Sicondu l'Uffiziu Ecunomicu è Commerciale di a Missione Cinese à l'UE, u 30 di ghjugnu, a Gazzetta Ufficiale di l'UE hà publicatu u testu di "Instrumentu Internaziunale di Procurement" (IPI).I termini stipulanu chì l'IPI entrerà in vigore u 60esimu ghjornu dopu a publicazione di u testu in u Gazzetta Ufficiale di l'Unione Europea, è serà legalmente vincolante per tutti i Stati membri di l'UE dopu l'entrata in vigore.L'operatori ecunomichi di paesi terzi ponu esse esclusi s'ellu ùn anu micca un accordu cù l'UE per apre u mercatu di l'acquistu di l'UE, o se i so beni, servizii è travaglii ùn sò micca coperti da stu accordu è ùn anu micca assicuratu l'accessu à e prucedure di appaltu di l'UE fora di l'UE. Mercatu di l'acquistu publicu di l'UE.

8. Ho Chi Minh City, Vietnam implementa novi normi di carica per l'usu di l'infrastruttura portu di mare

Sicondu l'Uffiziu Ecunomicu è Commerciale di u Cunsulatu Generale Cinese in Ho Chi Minh City, "Vietnam +" hà dettu chì l'affari portu di u fiume di Ho Chi Minh City hà dichjaratu chì, à partesi da u 1 d'Aostu, Ho Chi Minh City impone diversi prughjetti, strutture infrastrutturali, Tariffe. per l'usu di l'infrastrutture portu maritime cum'è l'opere di serviziu, l'installazione publica, etc. In particulare, per e merchenzie tempuranee in entrata è in uscita;merchenzie di transitu: carichi liquidi è carichi in massa micca carricati in cuntainer;A carica LCL hè caricata VND 50,000 / ton;U containeru 20ft hè 2,2 milioni di VND / cuntainer;U containeru di 40ft hè 4,4 milioni di VND / cuntainer.

9. Nepal accumincia a cundizzioni permette impurtazioni vittura

Sicondu l'Uffiziu Ecunomicu è Cummerciale di l'Ambasciata Chine in Nepal, u 19 d'Agostu u 19 d'Agostu hà dettu: U Ministeru di l'Industria, u Cummerciu è l'Approvisionamentu di u Nepal hà publicatu un avvisu chì l'importazione di l'automobile hè stata permessa, ma a premessa hè chì L'importatore deve apre una lettera di creditu prima di u 26 d'aprile.


Tempu di post: 17-sep-2022

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.